iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Uhhh, nee... en volgens mij is dat ook onmogelijk. Maar het ziet er ook 'niet-draaiend' mooi uit. De eerste keer dat ik de slide maakte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uhhh, nee... en volgens mij is dat ook onmogelijk. Maar het ziet er ook 'niet-draaiend' mooi uit. De eerste keer dat ik de slide maakte met dit ding 'draaide' hij voor m'n gevoel, maar het was gezichtsbedrog.
Laatst gewijzigd door Marquez; 02-06-08 om 11:36. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is het (niet) mogelijk om op/achter je Springboard een foto te publiceren?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
inderdaad summerboard of themebuilder.
|
||||
|
||||
Huh? Ik heb alleen een foto als ik mijn Iphone wil unlocken (zie profile picture). Maar daarna is mijn background zwart en zie ik alleen maar icoontjes..
EDIT: Summerboard is een van de apps (die op mijn lijstje staat) die ik ga/moet installeren |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ ServicePack
je kan ook zelf een mapje maken in /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes je noemt hem bijv ServicePack's theme. Dan in dat mapje zet je bijv een foto en die noem je Wallpaper.png Je kan in je map ServicePack's theme ook een mapje maken die noem je Icons, daar kun je al je icons inzetten en die noem je gewoon zoals ze heten |
|
||||
|
||||
Oke oke.. En het path /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes
benader je met Iphonebrowser via je pc? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja Winscp heeft een IP nodig en heb hier geen Wi-Fi. Ga het even proberen met Iphoneb. (BRB)
|
|
||||
|
||||
Damned!!!
Mijn Iphonebrowser zit steeds te *****! Krijg continue de melding Error: The program could not find the path '/var/root/library/Summerboard/Themes' on your Iphone. Have you successfully used jailbreak? Net opnieuw een jailbreak uitgevoerd maar nog niet... Und jetzt? EDIT: Opnieuw een jailbreak uitgevoerd met iLiberty en werkt prima Laatst gewijzigd door ServicePack; 24-06-08 om 12:23. |
|
||||
|
||||
ik vind dit dus helemaal niks... Ik zal daar nooit tussen kunnen vinden, wat wat is.. Maar zolang jij er blij mee bent dan is het altijd goed he Ik heb NOG STEEDS de aqwoah actief
|
||||
|
||||
iphone pc suite, iphonebrowser, iphone explorer, ibrickr ga ook, idemocrazy kun je ook allemaal mee in je pc.
|
|
|||
|
|||
nou hier zijn mijn springboard pics
|
|
||||
|
||||
Ja klopt, maar die slider kun je zelf toch maken (How to change the slide to unlock txt on your screen. » iPhone Tips& tricks » iPhoneFreakz). Thema is zeker wel ok!
|
|
|||
|
|||
nee hij bedoelt de main slider mod (gewoon bij het thema)
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je aan dat thema? Gas erop
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dit is mijn Springboard op mijn (voor mij) nieuwe iPhone ben er erg tevreden over!
Icons/dock: A8bstract foto's icon heb ik zelf gemaakt |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|