iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer alles zonder Customize, Winterboard enz. Het lukt me niet in alle gevallen de tekst weg te halen bij iedere icon. De witte en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik probeer alles zonder Customize, Winterboard enz.
Het lukt me niet in alle gevallen de tekst weg te halen bij iedere icon. De witte en grijze puntjes weghalen is inmiddels wel gelukt. Op pagina 1 de meest gebruikte icons (zelf afbeeldingen op internet gevonden en gecropt tot 59x60 pixels) Op pagina 2 de minder vaak gebruikte icons. Bij iedere update van Poof en/of Bossprefs, wordt het standaard icon van Poof en Bossprefs weer geinstalleerd. Zou het helpen mijn eigen icon readonly te maken, of geeft dat problemen met het installeren van updates? Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 14-08-08 om 14:13. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers
mooie thema. iemand al idee hoe deze heet? |
|
||||
|
||||
Voor het moment heb ik deze. Komt van modmyifone.
|
|
||||
|
||||
Zelf gemaakt van wat thema zooi, draai nu 2.0 en vind de standaard look & feel wel prima eigenlijk, geen backup gemaakt dus kan je helaas niet meer helpen..
|
|||
|
|||
Citaat:
Had vandaag ff de tijd dus heb em een beetje om geshopt , iconen niet zelf gemaakt alleen kleur verandert maar dock wel zelf geshopt photo.jpg Alleen als ik nu een progje open dan weergeeft die het dock knalrood weer photo2.jpg had gekeken of het bestand niet te groot was da hij em daarom niet snel genoeg gelaad kreeg ofsow maar bestand is maar 10,1kb iemand een oplossing Dock.png |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
met welk programmaatje kan je eigelijk die foto van je springboard maken?
|
|
|||
|
|||
Dat zit ingebouwd in FW 2.0. Je moet tegelijkertijd de Home-knop en de Sleep-knop kort indrukken, je ziet dan even een wit scherm. Op dat moment wordt de foto bij je andere foto's opgeslagen. Een foto van een 'locked screen' lukt me voorlopig uitsluitend op een Intel Mac waarop de iPhone-SDK is geïnstalleerd.
Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 18-08-08 om 21:41. |
|
||||
|
||||
Hier de mijne,
Als ik van het weekend tijd heb, ga ik es met winterboard en de achtergrond klooien. Dat zwarte is ook maar saai |
|
|||
|
|||
Is het mogenlijk om gewoon die plaatjes van de iconen door elkaar van verschillende thema's in de map library/themes/.../icons te stoppen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
leuke osx dock cypher, denk dat ik zelf ook eens zo iets ga shoppen
|
|
||||
|
||||
Ik vond em idd ook wel leuk.
Thema is Phiberglass trouwens, met hier en daar wat iconen gewijzigd. |
|
||||
|
||||
Ik heb het nu zo gedaan...
De meeste icons zijn mede mogelijk gemaakt door iMario, waarvoor bedankt......... Feedback anyone????????
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 07-08-08 om 03:26. |
|
||||
|
||||
Zo ziet die van mij eruit
De achtergrond is een animatie |
|
||||
|
||||
hier de mijne = Leopard Laatst gewijzigd door gemmelos; 08-08-08 om 10:18. |
|
||||
|
||||
heb weer het een en ander aangepast. WinterBoard is top !! kun je veel mee
|
|
||||
|
||||
Hier ééntje van mijn lockscreen met intelliscreen geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je een screenshot van een 'locked screen'? Het tegelijkertijd indrukken van Home en Sleep werkt dan niet, en een screenshotprogramma voor FW 2.0 heb ik nog niet gezien.
|
|
||||
|
||||
Heb deze gemaakt met behulp van xcode.Je koppelt je iphone aan je mac en wanneer xcode runt gewoon in window menu organizer openen en je kan een screenshot (of meerdere) maken.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|