iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn springboard op dit moment...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn springboard op dit moment
|
|
|
||||
|
||||
-Slider is van Minimal (Clear) Lockscreen uit cydia (Modmyi source).
-Widget is homescreen 2.0, zie ander topic. -En de klok (Ja, de secondes tikken!) is van: in dit topic staat de klok bij een post van undertaxxx, inclusief background. Citaat:
(Enige probleem is dat ik de kalender in homescreen niet helemaal werkende krijg..) Laatst gewijzigd door rvdp; 02-02-09 om 18:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Oude Versie HomeScreen: LCD Clock Weather Widget Nieuwe Versie HomeScreen 2.0: HomeScreen 2.0 |
|
|||
|
|||
Staat homescreen 2.0 in cydia?
zo ja, welke source? mn winterboard wil niet installeren kan dit zijn omdat ik op 2.0.2 zit? (zie mn post vorige pagina) |
|
||||
|
||||
Citaat:
is die lockscreen ook te gebruiken met eigen achtergrond? en zoja waar moet ik dan mijn achtergrond plaatsen? want ik vind het principe heel mooi ingedeeld, maar ik zou het dan met een eigen achtergrond willen hebben. |
|
||||
|
||||
je wallpaper de naam LockBackground.png geven en daarna in de map HomeScreen_2.0 plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Ik wil alleen die klok... Ik zal er even naar kijken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je nu persé installeren via Cydia, een map kopieren naar Library/Themes is net even snel. Dus ssh even in je Iphone en kopieer de map HomeScreen_2.0 naar de map Library/Themes, daarna even enablen in WinterBoard en klaar .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou het is niet zo zeer, dat ik het persé via Cydia wil installeren, maar oeps helemaal vergeten dat het natuurlijk ook met ssh kan. Ik neem aan, dat ik de hele map van HomeScreen kan vinden op je andere topic? iig weer bedankt (ik begin bijna een fan van je te worden ) |
|
|||
|
|||
dus cydia werkt bij iedereen niet? nja dan maar even wachten word ongeduldig als ik al die mooie themes zie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@DaveyY, ik denk dat je best nog wat extra kennis opdoet over het één en ander omtrent het Iphone gebeuren. Cydia werkt bij IEDEREEN die een jailbreaked toestel heeft en een firmware boven 2.0 draait. Maar sinds de laatste Quickpwn 225 hebben sommige mensen het probleem dat Cydia niet meer opstart, dit is heel makkelijk te verhelpen met 3 kleine commando's die je kan uitvoeren via putty terminal. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 02-02-09 om 19:50. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
word moeilijk zonder winterboard
cydia start op maar winterboard installeert/download niet Edit: ik krijg btw bovenaan staat network error in dat blauwe balkje dan daaronder ''unable to load (cant find host)'' cydia works not.. Edit2: na 4 keer proberen is het gelukt vraag niet hoe maar ik heb winterboard! moet ik eerst updaten naar 2.2.1 of kan ik nu al van de themes genieten? Laatst gewijzigd door DaveyY; 02-02-09 om 20:10. |
|
|||
|
|||
Hier wat andere varianten, ben nog steeds niet helemaal tevreden.
Vind persoonlijk de laatste nog het mooist, ziet er nog aardig echt uit Als iemand er 1 van wilt hoor ik het wel. Laatst gewijzigd door nielss; 02-02-09 om 20:21. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Aangezien undertaxxx me voor was, zal ik de .zip file achterwegen laten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Punt is dat ik de plist en klok.ttf ook ff moet opzoeken, maar oke, zal even moeite doen dan
|
|
|||
|
|||
Hier de files
(1) = Met scheermesje en rietje (2) = Met 50 euro en iTunes giftcard (3) = De zwarte (4) = Notieblaadje, 50 euro, iTunes giftcard (donker) (5) = notieblaadje, 50 euro, iTunes giftcard (licht) |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|