iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je de Undocked en Docker icon labels aan gezet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je de Undocked en Docker icon labels aan gezet?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Na verschillende themes, uiteindelijk toch maar weer gekozen voor de 'original' look. Echter zijn de meeste icoontjes toch nét wat anders dan de originele.
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door DouweM; 04-03-09 om 23:15. |
|
||||
|
||||
Weer wat aangepast...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ooeoeeehh.. 'Neutra', dure font heb je daar.. Toch geen illegale kopie, mag ik hopen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"Tap to unlockontgren" ..
|
|
|||
|
|||
Tja, dat moet ik nog eens uitzoeken.
De maker heb ik al eens gemaild. Maar nog geen upgrade voor "tap to unlock". Het blijft imho wel handiger dan de zipper. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat maakt jou dat nou uit hoe wij aan dat font komen? Ik heb hem gewoon legaal verkregen.
Wil je hem ook? Hier kun je hem krijgen. Nu weer OT a.u.b. |
|
||||
|
||||
Ga aub niet lopen speculeren over dingen waar je helemaal niets over weet. Ik heb deze font eerlijk verkregen en moest dat niet het geval zijn dan heb jij daar zeker geen zaken mee . En voor je iemand gaat aanspreken moet je altijd eerst naar jezelf even kijken, want jij hebt zeker nog nooit illegaal gedownload .
@ Bosmans, voor die prijs krijg je 9 font types van Neutra. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 05-03-09 om 16:20. |
|
|||
|
|||
En nú weer ontopic .. Ik ben op zoek naar een net ogende, simpele lockscreen, zonder widgets. In Cydia zoeken op basis van een naam vind ik erg moeilijk, 't zijn er zoo veel en het doet zoo lang om screenshots te bekijken.. Hebben jullie nog tips? Of een site met waar deze zoekcriteria mogelijk is? |
|
|||
|
|||
iMario en Undertaxxx (ik ken je nog van PSP-Media ), hoe hebben jullie Tap-To-Unlock werkend gekregen met dat kleine balkje onderin? Ik heb nu dat balkje en die grote originele T-T-U-knop, maar wil die knop onzichtbaar maken, maar eigenlijk het liefst dat kleine slotje als 'unlocker' kunnen gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Moet je het op Engelse taal zetten, of die map veranderen naar de Nederlandse taal. (en.lproj --> nl.lproj)
|
|
|||
|
|||
Hayden Panettiere . Het stuk wat je nu normaal 'slide', werkt nog steeds als tap-to-unlock, het icoontje is nu alleen onzichtbaar. Ik gebruik nu de Engelse taal, heb het veranderen van de namen al geprobeerd, maar kan nog niet álleen dat kleine slotje gebruiken als tap-to-unlock; is dat mogelijk of niet? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|