iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL iBlank uit Cydia Danku, ik dacht dat ik al ver was met alle dingen die je kan met een iphone... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vraagje. Welk thema is dit??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja dat wist ik al, maar ik vroeg me af wat voor theme die "iconen" waren. Ik denk ik het transparente iconen zijn, waar alleen de namen te lezen zijn. Dat zou de dock verklaren. Maar ik heb geen idee doe ze het voor het weer,cydia,calender,maps hebben gedaan. Ziet er iig erg minimalistisch strak uit.
|
|
|||
|
|||
Moi lockscreen.. niet heel bijzonder, enkel een themaatje over de slider en kalender op achtergrond..
|
|
|||
|
|||
Et hier moin SB.. 2 pages, voor 't idee
|
|
||||
|
||||
@Inn.art
En welk thema is dat? |
|
|||
|
|||
*Lnn...
Dat is "Smoog". |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, Done
Maar hoe krijg je de klok weg??? Zoals ik hierboven op een scr.shot zie.....??? EDIT: Ok, de klok is nu weg, alleen staat er nog steeds Dinsdag 10 maart.... Ik zie hierboven, dat dat ook weg is...Hoe doe je dat?? Ow en kan er een 24uurs klok op, dat nu am - pm is?? Laatst gewijzigd door Shorty007; 10-03-09 om 23:17. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn lockscreen... |
|
|||
|
|||
Tax. Hoe heb je die Weatherwidget erin verwerkt? Ziet er echt super uit. zou je ook je wall kunnen posten?
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je alleen bij de onderste rij apps die naam weg laten vallen? zoals bij 3 posts boven mij?
Gr Victor |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 31 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 31 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|