iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg deze heb ik gisteren gemaakt en nu gebruik ik het Windows Vista Theme. You. gotta. be. kiddin'. me. !?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou Bako, de icoontjes zien eruit alsof ze nog niet klaar zijn..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet mijn stijl, maar wel origineel!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb m zelf alweer verwijderd ook hoor, Tis eigenlijk net zo makkelijk om even te unlocken Weet iemand hoe je de achtergrond die je ziet tijdens het opladen kan veranderen? Heb al gegoogled, maar niemand die een concrete oplossing heeft.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 13-04-09 om 15:15. Reden: Gebruik voortaan de edit-knop a.u.b. |
|
||||
|
||||
Post hier de pic van jouw SBSettings
Laat hier dus zien hoe jouw SBsettings eruit ziet.
Dit is de mijne: Mijn onderkant is gewoon doorzichtig, dus vandaag dat je de Dock nog ziet. |
|
||||
|
||||
Apple Congruency
|
|
||||
|
||||
Glasklart versie.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is mine |
|
||||
|
||||
Vreemd genoeg wil het icoontje van 'Weer' maar niet veranderen.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-04-09 om 20:17. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Timmeh
Kijk de eerste pagina... Daar staat het (door mij) uitgelegd. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Weather.app/icon.png Weather.app/weer.png Weer.app/icon.png Weer.app/weer.png Geen van alle werkt.. Heb nu SBWeatherCelsius.png veranderd door die van Pump 2.0 Hij doet t nu wel, thanx! |
|
||||
|
||||
Ziet er raar uit. Je hebt toch gewoon je mapje Icons met daarin je iconen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb inderdaad een thema gemaakt met daarin een Budles en een UIImages. Maar daarnaast heb ik geen Icons maar Folders. In die map Folders maar ik dan per app een nieuwe map aan (bijvoorbeeld Weather.app) en daarin dan icon.png |
|
|||
|
|||
Mijn SB |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|