iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) *Click*...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ iMario: Stijlvol! Echt mooi!
|
|
||||
|
||||
Whow! Die is idd mega vet
|
||||
|
||||
Werk op dit moment aan een nieuw thema genaamd Joulz. Hier voor jullie alvast een (exclusief) voorproefje :
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
he soundforge
ik zie bij jou een respring button kun je die uit cydia halen of is het iets wat je zelf bedacht heb heb het nog niet eerder gezien |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben benieuwd hoe je thema eruit gaat zien. In ieder geval veel plezier en succes met het maken!! Dit progje kan je inderdaad in Cydia vinden, maar zoals iMario al heeft aangegeven hierboven zijn er in Cydia diversen progjes te vinden die hetzelfde doen. |
|
||||
|
||||
Hier is de mijne...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok dank je maar welke is het beste ? of zit er weinig verschil tussen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen wil ik nu een eigen achtergrond gebruiken, en een eigen lockscreen, want die is nu zwart. Hoe moet dit? Bram EDIT; heb al gevonden! Laatst gewijzigd door francebramie; 08-04-09 om 21:21. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier Pics van mijn Springboard(s)
Home:
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1 Laatst gewijzigd door xxMartenxx; 09-04-09 om 00:07. |
|
|||
|
|||
Wauw!!! Jij hebt het beste lettertypte EVER, Marten!!! Oh, vertel me pleeaassee welke font dat is! Wow, helemaal vet, te gek, top! Jij bent de coolste dude evah!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aan enthousiasme geen gebrek zie ik?! Ik gebruik Neutraface als lettertype hoop dat je daar wat aan hebt.. |
|
||||
|
||||
deze heb ik gisteren gemaakt
en nu gebruik ik het Windows Vista Theme.
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|