iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Haha okee Ik heb inderdaad een thema gemaakt met daarin een Budles en een UIImages. Maar daarnaast heb ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Niet slim. Niet slim... Naast je Folders en UIImages map een Icons map aanmaken... Daar al je iconen inzetten.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
owain;
Wooh! Werkt dat? |
|
|||
|
|||
werkt heerlijk hoor
@imario draai je beeldscherm maar |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dutchskill;
As far as I know niet, het is gewoon een theme met gekantelde icoontjes, een backgroundimage met een dock erop, en een transparante daadwerkelijke dock ;-) De icoontjes voor iPod, SMS en Telefoon staan eigenlijk gewoon op het dock. |
|
||||
|
||||
Hoe verander je de achtergrond van de battery? Ik wil de achtergrond namelijk veranderen allen kan de goede map in winscp niet vinden.
|
|
||||
|
||||
Als je had gelezen dan wist je het antwoord. Het kan alleen met Frostbite, maar die is alleen uit voor beta-testers op het moment.
|
|
||||
|
||||
Ok. Ik had het wel gelezen alleen snapte het niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo via die link van Undertaxxx, wat gekloot met onderstaand resultaat:
|
|
||||
|
||||
Pump theme
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Black city theme met bleu plasma video.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga ik uitproberen, klinkt een stuk eenvoudiger..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|