iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Thnx, die jongen zit hier toch ook op het forum? Zal hem eens een pb sturen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thnx, die jongen zit hier toch ook op het forum?
Zal hem eens een pb sturen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je bent wel een echte springboard modder of niet
Kun je misschien eens een paar thema's van je onder elkaar plaatsen? Ben wel benieuwd!
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zal er zo nog wat plaatsen.
|
||||
|
||||
Als je dan ook meteen de hele thema's er als download bij zou kunnen zetten, is het echt toppie! (Y)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Pump 2.0 Abstinence
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Alles staat op MacThemes, daar zijn de mooiste thema's te vinden.
Deze heb ik er nu even op: Neco: Het werkt echt heel goed, gewoon alle apps die je vaak gebruikt in het SBSettings dock, die kun je dus ook gewoon vanuit elke applicatie opstarten. De rest kan ik makkelijk opzoeken via QuickGold. Kan echt niet wachten tot 3.0 met Spotlight enz... |
|
||||
|
||||
Ik ben er zelf ook niet weg van, maar vraagje: waarom geen iPhone bij de Phone Toggle????
|
|
||||
|
||||
Hier een update van mijn springboard.. thema is Redux, net gevonden op deviantart.
Paar aanpassingen heeft hij nog nodig: Zoals de dock die niet helemaal goed weerspiegeld, de notifiy icoontjes en ook mist hij nog bijbehorende icoontjes voor Winterboard en Cydia, daarom heb ik deze ook op de andere pagina geplaatst nu Aanschouw: Moet nog wel alles een beetje goed gaan plaatsen, maar de kwaliteit van de icoontjes is wel top! Vind dit toch wel de duidelijkste icoontjes die ik tot nu toe gevonden heb! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind t een beetje vreemd dat ie dat fout doet.. Ik gebruik ReflectiveDock, te vinden in Cydia |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hiervoor namelijk geen programma gebruikt, deze dock zat standaard bij het thema. Zal deze eens verwijderen via SSH en dan ReflectiveDock installeren Edit Hier het aangepaste springboard met goed functionerende dock, bedankt voor de tip Timmeh! Laatst gewijzigd door stereopanda; 17-04-09 om 22:59. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb werkelijk geen idee XD
kheb nu ongeveer wat ik wou. Dus ben er al mee gestopt xD whoops dbbl post XD Edit: Heb werkelijk geen idee XD Laatst gewijzigd door iMario; 17-04-09 om 23:52. Reden: Gebruik de edit-knop in het vervolg. |
|
||||
|
||||
Happy beta tester van het Faust thema (mis alleen nog 2 iconen, maar die komen nog wel ) :
|
|
|||
|
|||
Minimal thema's zijn altijd gaaf! ziet er goed uit Mario.
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik het goed dat Neco niet meer te doenloaden is?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mijn springboard.
Afbeelding van mijn springboard.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|