iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC Heb je misschien screens van je thema's Colpaert? ^^ Ben wel benieuwd.. En tukker, Sorry maar ik vind het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb er momenteel 3 staan in winterboard. Tenuis Moderno Matte Nano |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dock aangepast, ziet er zo beter uit. Dock van Faust gebruikt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal proberen hem te verbeteren, vast niet zo heel veel werk. Misschien dan ook een witte achtergrond. Zie wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer deze wallpaper is, Heb ik zelf ff snel gefixed.. |
|
|||
|
|||
Nice!! waar vond je dat plaatje? Ik zocht overal maar waren allemaal of te klein, of veel te groot. Bedankt
Laatst gewijzigd door tukker; 26-04-09 om 16:05. |
|
|||
|
|||
Gewoon Ge-googled op Twente Logo en dan middelgrote afbeeldingen, Deze is orgineel 709 x 892 maar had hem ff resized met PhotoShop.. En outer glow (Lekker easy). Maar beter maken we in deze topic geen chat van, Ik wil je wel verder helpen maar moet je me even op MSN toevoegen of PM als je interresse hebt : )
|
|
|||
|
|||
Hier de nieuwe en verbeterde versie dus, als je hem wilt, pm me maar.
Met dank aan Richard AFC: Heb 4 versies, een met eigen, simpele en iets minder mooie icons, een met gejatte(iets onduidelijke) icons, met de originele icons en met andere gejatte icons. Laatst gewijzigd door tukker; 26-04-09 om 21:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tenuis Lockscreen Moderno Faust Bij deze enkele screenshot van mijn SB en ééntje van mijn unlock screen. Hoop dat het jullie bevalt. Alles is terug te vinden om Macthemes2.net Laatst gewijzigd door Colpaert; 26-04-09 om 23:13. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een mooier Tenuis SP icoon? |
|
||||
|
||||
Nee, ben zelf geen fan van Tenuis. Als ik de iconen zo zie staan op MacThemes, dan vind ik het wel mooi. Maar zet ik het eenmaal op mijn iPhone... Dan niet meer...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is idd een veel voorvallend feit, maar met de standaard wallpaper(zwart) komen de meeste iconen er prachtig uit zo vind ik ook bij Tenuis. Enkel faust laat ik de wallpaper die van het thema, vind het nou echt vet uitzien op mijn iPhone.
|
|
||||
|
||||
Bij deze mijn lockscreen. |
|
||||
|
||||
Ben nog steeds tevreden met Teneo, kan ook niet wachten op de officiële release!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Colpaert, Erg mooi allemaal, Kheb dezelfde stijl haha ^^.
@ Dutchskill, Ook ERG mooi ! Kvraag me af of diethema er mooi uitziet met de normale icoontjes ;o. En je lockscreen ook, al zou ik het ontgrendel ding orgineel houden bij die unlock thema.. (mijn mening ^^) |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|