iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijgen jullie die dingen van SBsettings in je notification center?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijgen jullie die dingen van SBsettings in je notification center?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een rare vraag maar hoe krijg je dit voor elkaar? Ik heb een iPhone 4s met jailbreak en heb winterboard geïnstalleerd. Maar ik kan daar maar een paar dingen instellen. Hoe krijg ik het zoals hierboven?
Of zoals het plaatje een post eerder (hierboven) |
|
||||
|
||||
Na lang zoeken heb ik heb eindelijk gevonden in 2 kleuren
|
|
||||
|
||||
Transparent StatusBar for iOS 4 werkt bij mij als enige op iOS 5. Vroeger gebruikte ik Absolute transparency, maar die is niet iOS 5 compatibel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt ook Clockhide nodig. Groetjes |
|
|||
|
|||
Kan iemand misschien vertellen of de geanimeerde boot logos nog werken?
Heb er al 3 geprobeerd maar ze doen werken niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmmm, Sveneezy, hoe krijg jij het überhaupt voor elkaar? Als ik SimplScreen installeer gaat me hele lockscreen hem spacen, zwart beeld, klok en dergelijke doen heel raar, enz. Hoe heb jij het gedaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe heb jij deze achtergrond gekregen. Als ik het thema (SimplScreen) laadt in winterboard krijg ik een achtergrond van de zee?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 16:32 ---------- Eruit halen en je eigen wallpaper zetten in de map. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Sveneezy;764300]Slide to unlock killer en clock hide
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 16:32 ---------- Met slide to unlock killer in cydia is het inderdaad gelukt. Ik kan alleen clock hide niet vinden in cydia?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|