iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, bedankt. Straks eens kijken voor iFile. Verbruikt het extra van je batterij? Je kan echt niets verkeerd doen hé? (kan ik er een wachtwoord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt. Straks eens kijken voor iFile.
Verbruikt het extra van je batterij? Je kan echt niets verkeerd doen hé? (kan ik er een wachtwoord opzetten stel dat iemand mijn iPhone even gebruikt?) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is gewoon een app zoals elk ander, het ondersteunt multitasking, maar draait niet op de achtergrond. Je kan er wel iets verkeerds mee doen hoor, je hebt namelijk toegang tot alles in je iPhone met dat programma, maar dan wel alleen vanaf het toestel zelf. Je kan wel een andere tweak downloaden om er een wachtwoord op te zetten als je dat graag wilt
Citaat:
Edit: Meeh, BiteSMS ziet er nu wel vreselijk uit, maar kan niet vinden waardoor precies.. Laatst gewijzigd door Bubbly; 02-01-12 om 18:00. |
|
||||
|
||||
Bovenstaande tweak gooit een effect over de slider (die ik heb verborgen) heen.. Enig idee welk bestandje dat doet? Dan kan ik die verwijderen
Photo 02-01-12 18 55 26.png Edit: Gefixt, weet niet door wat, heb van alles verwijderd. Ook BiteSMS' lay-out gefixt Laatst gewijzigd door Bubbly; 02-01-12 om 21:02. |
|
|||
|
|||
Mijn thema op dit moment, met hulp van thespikie mbt de silentmode. theme is genesis en op de dock div rotzooi van andere thema's ;-)
Iemand die weet hoe ik een mooie foto kan plaatsen? Edit; gelukt [IMG][/IMG] Laatst gewijzigd door mikebas; 02-01-12 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Facebook en Tweetbot veranderd maar krijg een zwarte rand om icoon. Gezocht met google en weet dat het te maken heeft met de mobileicon.framework in bundle theme maar krijg het alleen niet voor elkaar. Iemand een tip? zie foto..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet ze gebruiken met WinterBoard.
/var/stash/Themes.XXXXXX (unieke tekens) Maak daar een map/directory, pak daarin het zip bestand uit. Als het goed is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er last van dat als ik een thema install, wat met html werkt en een costum klok/datum etc. Dat wanneer ik het scherm inschakel ik heel kort een storing op de background zie. Is dat bekend?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar het thema van dit berichtencentrum, iemand die de naam hier toevallig van weet?
|
|
||||
|
||||
@Kevin
Wat is er anders aan dit berichtencentrum? Het enige verschil met standaard is een andere Weer-widget of niet? Edit: ik heb aan de hand van de naam van de afbeelding het origineel gevonden: http://dribbble.com/shots/187115-iOS...ulldown-Glossy |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dit sober maar toch mooi. Die website heb ik ook ontdekt maar ik kan het thema nergens vinden in Cydia. Bestaat er trouwens een database met themes? |
|
||||
|
||||
Kan komen omdat het geen uitgebracht thema is, maar een concept van die gast
Ja ik zie het, hij heeft de scheidslijnen tussen meldingen van 1 widget weggehaald en de titelbalken glossy gemaakt. Wat ik mis is een tweak die met 1 tap op de titel de titelbalk inklapt en de meldingen verbergt.. Er zijn verschillende websites, je kunt ze googlen. Verder zijn er repo's met vele themes.. Zou ze gewoon googlen Ze stapelen ze vaak op in de categorieën sectie in Cydia. |
|
|||
|
|||
Mijn Lockscreen en Thema op dit moment
|
|
|||
|
|||
dat zijn die van mij voorlopig
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb met Springtomize het 2x tappen al gehalveerd (er staat standaard Wis bij mij), maar het verbergen i.p.v. verwijderen van een melding.. Hoort er toch standaard bij te zitten of ligt dat aan mij?
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|