iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iadnanovic Weet iemand ook misschien welk font dit is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=stefaaaan;764357]
Citaat:
apt.modmyi.com is de repo |
|
|||
|
|||
Ik kom er zojuist achter dat ik de 12uur versie heb van simplscreen. Iemand enig idee waar ik de 24uurs versie kan downloaden via cydia?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of kan dit alleen via een programma op de computer? |
|
|||
|
|||
Kan ook via ifile. Je moet de bestaande LockBackground.jpg vervangen door de andere.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 17:25 ---------- Ik heb er 1 gevonden maar daar begon de LS heel raar van te doen. Allemaal zwarte vakken enzo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
2. Klik op Wijzig. 3. Selecteer doelbestand. 4. Klik op het klemboord-icoontje (rechts onderaan). 5. Selecteer knippen. 6. Klik op gereed. Daarna ga je naar de locatie waar het heen moet, klik je op wijzig, klembord, plak |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waar vind ik mijn foto's in Ifile zodat ik een zelfgemaakte foto in mijn thema kan plakken? |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe ik een transparante statusbar kan instellen. Ik heb Transparant Statusbar gedownload uit Cydia en activated in Winterboard, maar hij pakt 'm niet. Wellicht iets met iOS 5.0.1. te maken? Zou ik het evt met Cyberduck kunnen doen, en zo ja, iemand een handige instructie voor me? |
|
|||
|
|||
Heb een geweldige lockscreen thema genaamd SlantedLock. Zoals je zie verandert de kleur gedurende de dag. Ook het weer plaatje verandert.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 22:52 ---------- INSTALLATION INSTRUCTIONS ------------------------- You MUST follow these installation to make the theme work. Theme will show BLACK SCREEN if these set up steps are not completed. Theme requires: "Winterboard" "file:// for MobileSafari" module from Cydia(free) "LockScreen Clock Hide" -- or any other plugin/module that hides the default clock. 1) Download and install "file:// for MobileSafari" from Cydia. This will enable you to access the configuration screen. 2) Open Safari and type in this: file:///Library/Themes/SlantedLock.theme/config.html BOOKMARK this link so you can return to this page on Safari anytime to make configuration changes! 3) Enable SlantedLock in Winterboard. Now enjoy! Thema Download: download: http://gdeluxe.com/wp-content/upload...lantedLock.zip |
|
|||
|
|||
@ tactic kc;
Ik zie dat jij niet die lelijke standaard donkere statusbalk meer hebt in jouw foto's! Hoe heb je die weggekregen? Ik zie dat jij iOS 5.0 beta hebt. Is dit ook te doen in iOS 5.0.1 en zo ja, wil je me uitleggen hoe? thanks! (lees mijn post boven jouw post) |
|
|||
|
|||
edit: foutje
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Transparant StatusBar for IOS 4 werkt niet via Winterboard bij mijn 4S in IOS 5.0.1
Ik ga Clear Status Bar dan maar een proberen. edit: die Clear Status Bar werkt dus ook niet bij mij. Aangezien die wel bij jullie werkt, zouden jullie mij de instructie(s) kunnen geven, danwel via WinterBoard of via Cyberduck. thankss alvast! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|