iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dialer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dialer
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dit is mijn nieuwe thema gebaseerd op inav en heet acier.
vooral de ipod gedeelte vind ik waanzinnig.... Laatst gewijzigd door serapim; 19-12-09 om 23:09. Reden: fotos mislukt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Ik dacht dat ik op de laatste pagina zat, maar dit was dus gewoon een bericht op de eerste pagina Matte Nano en Gruppled lockinfo met wat dingetjes aangepast Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-12-09 om 21:11. |
|
|||
|
|||
Eigen theme in aanbouw
Heej jongens,
Ik heb vorige week Lockinfo gevonden, en ben sindsdien steeds verder gedoken in de mogelijkheden. Tot nu toe heb ik de volgende screens al voor elkaar. Natuurlijk zijn er nog een aantal dingen die ik moet aanpassen: - Ik wil de klok/weer add-on van Teehan+Lax uit Cydia nog toevoegen. - Padding van alle onderdelen is niet goed. - Lokalisatie (taal) is een rommeltje. - Datum onder kalender moet normale tekst worden. - o.a. 'Missed Calls (2)' moet worden '2 Missed Calls' - Achtergrond bij opladen hetzelfde als normaal. - Aantal kleine tweaks. Mijn uitgangspunt was om het zo clean en 'iPhone'-mogelijk te houden. Vinde jullie het wat? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit is de mijne
Lockscreen Eerste pagina Tweede pagina Het heeft me wel even tijd gekost om alles zo te krijgen/maken. Maar totally worth it |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Fantastisch sommige creaties hier.. petje af. Dat was toch wel anders op mijn 2G iphone met FW 1.1.1
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Livebox; 03-01-10 om 16:00. |
|
|||
|
|||
EDIT: Versplaatst naar request topic
Laatst gewijzigd door freekydude; 03-01-10 om 16:11. |
|
||||
|
||||
zwarte iconen statusbar ;d
|
|
|||
|
|||
mine.
word nog aan gewerkt. |
|
||||
|
||||
Vannacht weer de hele boel omgegooid. Prachtig thema vind ik dit. Zelf de achtergrond van aangepast. Thema is Glasklart 3.2.
|
||||
|
||||
Lockscreen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer een beetje wat aangepast. Lekker simpel en strak imo
|
||||
|
||||
Weer wat iconen aangepast
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|