iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn lockscreen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn lockscreen
Laatst gewijzigd door PeterTe; 22-11-09 om 13:41. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
doe je dat door de nl.js te wijzigen. Daar zie je Code:
// Format for date var format_date = "l, j F" Code:
l, |
|
||||
|
||||
Dat is niet zoin probleem
maar ik heb geen nl.js bestand gebruik double top bar lock. geen multibarlockscreen.
|
||||
|
||||
Citaat:
En het weer veranderd ook heel mooi mee,zelfs s'avonds komt de maan tevoorschijn,daarnaast kun je op het lockscreen tappen om de vooruitzichten te zien van aankomende 5 dagen.. Laatst gewijzigd door Econz; 24-08-09 om 22:52. |
|
||||
|
||||
iPhone Screenshot Topic
Here's my new springboard... |
|
|||
|
|||
Me theme een beetje aangepast....
Nieuwe dock. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar je ander mediaplayer themes kan downloaden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Berichten over Whitoken verplaatst naar het nieuwe Whitoken-topic.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
New springboard:
Vraagje trouwens, bij elke thema is de compass en dictafoon icoon normaal, terwijl de icoon wel in de icons map zit. Hoe kan dit ? (Laat maar, Ik heb de icons naam veranderd in nederlandse naam en ze doen het: ). Meteen even de BiteSMS icoon aangepast. Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 28-08-09 om 00:59. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren en vanochtend ff lopen stoeien de Gruppled Lockscreen. Heb ook een paar UIplaatjes aangepast en zie hier het resultaat Morgen nog een beetje verder pimpen |
|
|||
|
|||
Heb al veel thema's gehad maar dit is een blijvertje!
Mijn Springboard en Lockscreen:
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ga ff een icoontje voor macman maken want dit ziet er nu niet uit... Laatst gewijzigd door spysical; 01-09-09 om 12:42. Reden: icoon toe gevoegd... |
|
|||
|
|||
Klein beetje aangepast maar ben er zo wel erg blij mee
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
deze link gebruiken voor de thema.
MacThemes Forum / [Theme] Suave deze nu even. met dezelfde lockscreen nog Laatst gewijzigd door Timmeh_; 02-09-09 om 18:53. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoeft enkel wat uit te snijden bij de meesten icoontjes Zo heb ik mijn macman icoontje gemaakt Laatst gewijzigd door spysical; 04-09-09 om 01:31. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|