iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de deze voorlopig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb de deze voorlopig
|
|
|
||||
|
||||
Snel? Ja!
Merk toch wel een heel groot verschil in snelheid nu ik nooit meer thema's heb geinstalleerd.
|
||||
|
||||
Na een middagje met WinterBoard te hebben gespeeld:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Momenteel mijn lock-screen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en deze |
|
||||
|
||||
kun je niet gewoon FontSwap gebruiken? En welk lettertype is dat?
|
|
||||
|
||||
Dat zal wel Neutra zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
lekker is dat heb fontswap geïnstalleerd en nu gaat ie niet meer van het bootlogo af...
iemand idee hoe ik dit kan verhelpen? :S Laatst gewijzigd door smeijel; 31-03-09 om 21:28. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Graag wel ontopic blijven hier. Voor dat soort vragen even ergens anders s.v.p.
|
|
|||
|
|||
Mijn Springboard en lockscreen
Laatst gewijzigd door kawasaki; 05-04-09 om 00:55. |
|
||||
|
||||
Nu heb ik deze van het spel Silent Hill waarvan de achtergrond om de 2 seconden vloeiend van beeld veranderd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
hier mijn springboard met custom dockflow. Mijn gebruikte appz v.l.n.r Contacts MySMS Phone Mail en Settings. tevens mijn safari Icoontje wat groter gemaakt dan de rest |
|
||||
|
||||
Je moet jezelf wel steeds de volgende vraag stellen:
"Is dit wel mooi ... ?" Persoonlijk vind ik het geheel niet echt smaakvol ! En een iPhone is wel wat klasse waardig, niet ;-)? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|