iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een vraagje, Ik gebruik nu de thema Revi-krs SD alleen vind ik mijn lockscreen beetje saai. Maar toen kwam ik deze lockscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een vraagje,
Ik gebruik nu de thema Revi-krs SD alleen vind ik mijn lockscreen beetje saai. Maar toen kwam ik deze lockscreen tegen, dus nu is mijn vraag; Kan ik ook mijn lockscreen veranderen van mijn thema Revi-krs SD omdat ik het andere lockscreen gewoon een stuk mooier vind. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja gewoon bovenaan plaatsen in Winterboard.
|
|||
|
|||
Ook Revi-krs gedownload, maar vind de iconen wat minder, wil graag de iconen van thema Revi-krs vervangen door de iconen van Imagine HD
Bij de iphone 3GS was het de map bundles geloof ik maar hoe moet het met de structuur van de iphone 4 ?
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle icons zijn nu genaamd: icon@2x.png , deze vervangen, en weer icon@2x.png hernoemen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil even bedanken voor de mensen die het Revi-krs thema hebben. Ik heb deze vanmiddag gedownload met FolderEnchanger (of hoe je het noemt) en het is vet!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2011 om 21:16 ---------- Gaat moeilijk lukken denk ik. Ik keek namelijk in iFile een keertje hoeveel iconen Revi-krs heeft maar dan ben je wel ff bezig om ze te vervangen.
|
|||
|
|||
weet iemand hoe dit ineens kan? als ik nu via Winscp in me thema naar afbeeldingen ga kijken die ik ze niet meer, enige wat ik zie is een zwarte vlak .. Voorheen zag ik wel alles. kan me niet heugen dat ik wat veranderd heb. Laatst gewijzigd door meneertje77; 12-06-11 om 09:52. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben er zelf al achter gekomen. Het is het teken vergrendeling van je scherm, als je dit niet wil laten draaien. Hèhè. Was dus niet zo moeilijk. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Doormiddel van de weather code van een engelse site te halen. Bedankt voor al je hulp
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn Thema
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er ergens een tutorial waar je kan lezen hoe je bijvoorbeeld custom Wi-Fi icoontjes toevoegt of de icoontjes van de apps? vind die icoontjes van meneer77 namelijk erg mooi!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En paar exclusive LoadinScreens. Home-made.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan heel veel info hier op forum vandaan halen. je zou ook een gevorderde lid een pm kunnen sturen ben nog een beginneling vergeleken wat de rest hier allemaal kunnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|