iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2011 om 19:02 ---------- Dit thema is echt zo vet ik wil deze zelf ook hebben aleen vindt ik hem een beetje duur
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha..gelukt nu..Was idd dat @2x bestandje..Maar heb er niets aan..Vergroot de foto zoveel dak net niets zie..Maar...Lukt wel nu...Thanx voor al de hulp..Komen super mooie dingen voorbij hier man...
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist Revi krs installed..Alleen, hoe stel je deze in..Heb mijn wallpaper etc boven het thema gezet in winterboard, maar het ziet er niet uit..Jullie hebben het springboard onder de 2 plaatjes staan, bij mij staat alles door elkaar..Welk weather widget moet ik hiervoor gebruiken dan? Kan wel een mooi thema zijn inderdaad...Ik moet dus nog bepaalde widgets erbij installen? Welke?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarvoor heb je gridlock nodig, staat in Cydia en dan je iconnen verschuiven naar beneden. En de weerlocatie en de am/pm klok instellen staat in"setup" die map staat in het thema.ff zoeken met winscp of iphone browser, waar je dan ook mee je iphone inkomt, niet met itunes. |
|
|||
|
|||
Gridlock gelukt..Heb het nu onder de 2 plaatjes staan..Linker plaatje klopt met mijn foto, weer wil nog niet..loading? Ben via cyberduck erin gegaan, inderdaad setup gevonden en deze aangeklikt, set regio gekozen en dan? Respring gedaan maar nog niet of werkt het anders??
|
|
||||
|
||||
Nieuw lockscreen
even iets anders hé |
|
|||
|
|||
thnx gevonden ,
maar nu heb ik het in winterboard gezet , rustig ff enkele icons aan veranderen geweest de naam gegeven zoals ze in me phone staan, respring maar niks is aan veranderen. denk dat zo een HD thema andere koek is maybe een kleine uitleg? (als niet teveel gevraagd is ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik thema open zie ik 2 mappen,(bundles, Icons Extra) heb icoons in allebij geprobeerd. las ergens dat je icoons 2 keer moet plaatsen bijv. Contacten.png en Contacten@2.png.. uhhmm klopt dat? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Kokkie..Ik kom wel in de map setup, maar wat moet ik dan doen? Ik zie daar setyourcity.jpg staan? Moet ik ook nog een weer app apart installen om het weer te laten werken? Alleen met het thema ben ik er nog niet? Op een gegeven moment was mijn lockscreen een 3e pagina van mijn springboard..Snap er nog weinig van...
|
|
|||
|
|||
app store apps icoontjes?
Hallo
Ik hoop dat ik m'n berichtje hier mag posten zo niet sorry mods... Ik had mn iphone eeuwen op 3.2 draaien en heb nu eindelijk eens geupdate en zit nu met het volgende probleem. Ik probeer dus m'n springboard icoontjes aan te passen na wa forums te lezen ben ik gestart, ik gebruik de bundle methode maar het lukt me maar niet om de icoontjes van apps uit de appstore aan te passen (ibooks,skype,wikango,...) Ik heb zowat alles gebrobeerd (100 keer de schrijfwijze tjekken, respring, reboot, theme aan/uit vinken, cache wissen) niets helpt (ik word er hoorndol van) las ergens dat het misschien iets met de afm. van de png's zou zijn? Maar 'k ben eigenlijk ten einde raad. Is er iemand die me kan helpen of een goede wiki of zo weet? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Als je een thema gebruikt kan je een folder maken "Icons" waar voor elke app:
Appnaam.png Appnaam@2x.png In moet. Vink Summerboard mode aan in Winterboard en het zou moeten werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel even "codehere"selecteren en de code eroverheen plakken anders werkt het niet. In welke stad of dorp woon je? |
|
|||
|
|||
Thanx!! Ik woon in nieuw buinen, 9521 kl postcode..Als ik dat heb moet het thema werken? mooi man...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juni 2011 om 13:30 ---------- Al gelukt en gevonden!! Werkt!! Super thema!! Alleen mijn lockscreen zo goed? Wil wel graag sms/mail etc onder in beeld..Alleen met lockinfo lukt mij niet dat ik unlocken dmv swipen alleen van links naar rechts moet..Nu gaat hij zo unlocken als ik swipe.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij is heel mooi geworden leuk die echo ook !! Ik ben al een halve dag aan het stoeien om de code van rotterdam er op te krijgen heb hem gevonden maar als ik die invul blijf ik het voorgeprog zien van revi-krs. Hoe is het jou gelukt en kan je me ook vertellen waar ik moet zoeken om mijn naam in te vullen inplaats providersnaam?? dank je wel alvast.. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|