iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 mmmmm die is ook erg mooi Welke thema is dit....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Schn3d1's deviantART Gallery
|
|||
|
|||
Citaat:
Die wallpaper (neem aan dat 't een wallpaper is...) heb je gewoon van een app, zoals Wallpaper HD? Alvast bedankt voor de info! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn nieuwste creatie
Wat heb ik gebruikt? - Lockinfo (wel bekend bij iedereen) - Clear Lockscreen (dus logisch i.c.m. Winterboard) - Springtomize (voor je statusbar etc ) - Schn3d1's deviantART Gallery (het thema) En ook wat kennis van HTML om je klokje naar wens aan te passen (btw. Die "z" van "zaterdag" valt er inderdaad buiten, hiermee ben ik nog bezig. Je moet gewoon de afbeelding een beetje uitrekken in de breedte en "zaterdag" wat beter positioneren) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo klaar! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verander zelden van LS maar sinds ik een week of wat geleden Lockinfo heb installed, vind ik het toch wel grappig om nieuwe LS uit te proberen.
Deze gaat het wel een tijdje volhouden denk ik zo. |
|
|||
|
|||
Ben even aan t puzzelen geweest maar nu is ie naar mijn zin
Laatst gewijzigd door huisvrouwtje; 17-07-11 om 20:29. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Waarom krijg ik oranje letters in die klokWelke heb jij gebruikt,en bij mij in lockinfo willen die icons het ook al niet doen,is toch gewoon lockinfo icons?aanzetten in winterboard?
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|