iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door t3ddie Heey, Jaaaaa daar heb je het al, die LS werkt alleen met Amsterdam hahaha Er moet vast een LockBackground.html bestand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
thanx voor de info! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gelukt bedankt Teddie
.... at lockscreen in Haarlem, Netherlands - photo by bansheerider24 - Pinkbike.com |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Weet een van jullie wat dat auto create app store icons precies is dat wil ik wel weten
Staat net online in cydia net gekeken
All Your Need In Your Life Is An iDevice Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:05. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:05. |
|
||||
|
||||
Teddie, zou je mij misschien die Statusbar op een of andere manier kunnen geven, want ben tevreden met het theme dat ik heb maar die heeft geen themed statusbar, en die van jou vind ik wel erg mooi, als het zou kunnen help me dan graag!
|
||||
|
||||
Euhmmm welke statusbar bedoel je pcies?
|
|
||||
|
||||
Ik bedoel die van de post boven mij. Oftewel nummer #3493!
|
|
||||
|
||||
Maar ik gebruik helemaal geen statusbar, heb juist transparent statusbar of klink ik nu echt heel dom???
|
|
||||
|
||||
Ik bedoel de themed statusbar, je hebt een ander icoon voor de batterij, de signal bars, rotation lock begrijp je nu wat ik bedoel? Dat wil ik graag ook, maar alleen dat wil ik, en niet het hele theme.
|
|
||||
|
||||
Ohhh zeg dan signal and battery ofzo
Rotation lock: Rotation Lock Icon by ~discordante on deviantART En de signal en Wi-Fi komen van DBar Themes |
|
||||
|
||||
Zou je misschien het bestand van de signal ook door kunnen geven, voor de Wi-Fi zou ik nog even op zoek willen gaan naar een andere want die heeft niet echt mijn voorkeur.
EDIT: En waar precies zit de icon van de Rotation Lock zodat ik deze kan vervangen? EDIT 2: Laat maar, alleen de signal bars nu nog. Laatst gewijzigd door iWiefring; 18-05-11 om 20:33. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die rotation lock zit in je UIImages in je thema dat je gebruikt Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:04. |
|
||||
|
||||
Duizendmaal dank teddie, you're the best! ^^D
EDIT: Nu nog een goede Wi-Fi bars zoeken die er mooi uitziet! EDIT 2: Beschik je toevallig anders nog over deze Signals en Wi-Fi bars? Dan zou ik de link van het betreffende topic wel willen! Dan zal ik zelf een account aanmaken en downloaden. EDIT 3: Hieronder het resultaat wat ik tot nu toe in elkaar heb geflatst met allemaal mixjes van kleine dingetjes. Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:03. |
|
||||
|
||||
Citaat:
MacThemes Forum / [Status Bar] Signal icons HD/SD (Black Version 1.2 Update) |
|
||||
|
||||
Nu ben ik klaar met de requests! In tegenstelling tot jou leef ik heel lang met hetzelfde theme mits het me bevalt!
EDIT: Zie hier het uiteindelijke resultaat, grotendeels te danken aan de "Almachtige" Teddie! Laatst gewijzigd door iWiefring; 18-05-11 om 21:00. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Toch maar weer iets anders...
Laatst gewijzigd door t3ddie; 19-05-11 om 20:07. Reden: LS verandering |
|
||||
|
||||
Die Wi-Fi aangeving, is dat niet van Assassin's Creed?
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|