iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ErsinB Met welke thema krijg je die sterren als bereikindicatie? Ik heb een aantal pagina's doorgespit, maar kon het nergens terugvinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Top, bedankt!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik maak ze niet hoor!! Ik vind ze gewoon op andere forums en gebruik ze en post ze hier, maar maken das echt te ingewikkeld voor me
|
|
||||
|
||||
Kun je dan alsnog de naam geven van het thema en alsnog mijn vraag beantwoorden of het auto create app store icons heeft, want als dat zo is heb ik voor zo'n mooi thema m'n geld wel over!
|
||||
|
||||
Citaat:
Groetjes |
|
||||
|
||||
Ik kan hem niet vinden hoor?
Laatst gewijzigd door iWiefring; 17-05-11 om 21:37. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Theme it - The Themes bedoelt 'ie....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu is het wel mooi geweest hoor T3ddie! ;-) Erg vet die lockscreen! ;-))
gz Mike Citaat:
Hoe heet dat weer in die lockscreen T3ddie? Erg netjes en staat ook goed bij de standaard screens van aaifoon Hoe heet dat weer in die lockscreen T3ddie? Erg netjes en staat ook goed bij de standaard screens van aaifoon Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal geweldig, zal vanmiddag eens gaan puzzelen. Als LS wil ik eigelijk niet te veel verschillen met het orginele, het moet strak zijn en niet te druk, daarnaast het weer erbij is dan een leuke aanvulling! ;-) Edit, had trouwens nu een flipclock maar die wil niet eens flippen, dus ik flippen snap je!? En flip is meer HTC he ;-) Laatst gewijzigd door mikebas; 18-05-11 om 13:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weer
Heey Teddie hoe pas je de instellingen aan voor het weer Amsterdam bv zoals jij hebt?
ik ssh met winscp en dan private/var/stash/themes/Ls Dew maar zie nergens een config bestand staan waarmee ik verder kan? de code weet ik wel woon in haarlem: NLXX0010, Haarlem |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Jaaaaa daar heb je het al, die LS werkt alleen met Amsterdam hahaha Er moet vast een LockBackground.html bestand bijzitten en daarin moet je even scrollen totdat je " var locale " ziet staan en daar verander je het in NLXX0010, dus voor Haarlem Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:04. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|