iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook benieuwd naar de Wifi icoon. Is dat van een bepaalde thema. Ook de batterij indicatie zou ik willen weten. Beiden heel slick. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd naar de Wi-Fi icoon. Is dat van een bepaalde thema. Ook de batterij indicatie zou ik willen weten. Beiden heel slick.
Edit: Sorry zie nu pas dat je het batterij-gedeelte al hebt beantwoord. Laatst gewijzigd door ErsinB; 20-05-11 om 00:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Voor Wi-Fi kijk je hier! MacThemes Forum / [Wi-Fi]Abstergo Wi-Fi Bar
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ziet er strak uit ZWE
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan je mischien signal bar delen echt zo mooi dat ding
EDIT Al gevonden in vorige post Zou je mischien de achtergrond willen delen. Die heb ik nog niet gevonden in een andere post
All Your Need In Your Life Is An iDevice Laatst gewijzigd door iScorpio; 26-05-11 om 16:31. |
|
||||
|
||||
Leuke lockscreen Teddie. Zal eens eventjes mijn resultaat posten, of had ik dat al gedaan?
EDIT: Zo te zien had ik dat al gedaan, sorry! Zal het resultaat posten als ik alle statusbar icons goed heb. Zal ik zorgen dat ze allemaal zichtbaar zijn! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Met dank aan Teddie. Heb ook een poging gewaagd om mn carrier icon te veranderen, maar helaas. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=ErsinB;676121]
Nice One..... Hoe heet het basis thema wat je gebruikt hebt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij moet iig boven je thema staan in Winterboard. En dowload de juiste Transparant Status Bar. Als het goed is staat er bij eentje ios4. Sommigen van die Transparant Status Bar werken namelijk niet.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|