iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) @linliz Ja dat kun je aanpassen in het thema, of in het lockbackground.html of in het css bestand wat ergens in het thema staat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@linliz Ja dat kun je aanpassen in het thema, of in het lockbackground.html of in het css bestand wat ergens in het thema staat.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De icons zijn van de plugin Betterlockinfo icons..past zowel de icons in de statusbar aan als in de secties. |
|
||||
|
||||
Ja gelukt,thanks
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die van mij, lekker clean.
Laatst gewijzigd door DutchEvil; 23-07-11 om 19:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Mach2k Haha gelukkig wordt het beter weer inderdaad! De HTC-plugin is van perpage waar verder niets aan veranderd is!
|
|
|||
|
|||
Imo beste iconset die avenue hd..
Laatst gewijzigd door nomedia; 25-07-11 om 18:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb trouwens bij de HTC widget wel al een deel naar het Nederlands vertaald maar het stukje waar 'Cloudy' staat heb ik nog niet kunnen vinden. Weet iemand dit toevallig?
|
|
|||
|
|||
Heb mij ook eens bezig gehouden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vast wel
|
|
|||
|
|||
Hmmm, ik stel de afbeelding in als toegangsscherm maar ik blijf de standaard baterij behouden op mijn toegangsscherm .... Wat doe ik verkeerd????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het plaatje wel goed als je em niet aan het opladen bent? |
|
|||
|
|||
Plaatje heb ik goed opgeslagen, gesynct met de pc en dan stond hij tussen mijn afbeeldingen. Ik klik op de afbeelding en kies om hem als toegangsscherm te zetten, dan moet hij het normaal toch doen Hiervoor heb ik dat ook altijd zo gedaan en toen was alles zoals het was, maar nu ineens terug die grote baterij op m'n beginscherm
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En heb je een ls thema in gebruik?, zoja moet je in dat thema je plaatje aanpassen via ssh of welk proggie je dan ook gebruikt. |
|
|||
|
|||
Het is opgelost, best wel dom van me ... Ik kreeg het plaatje niet te zien omdat hij aan m'n pc (dus in de laadcyclus) hing ....
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|