iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou de background van de theme verwijderen, dan kun je als het goed is weer gebruik maken van de achtergrond via instellingen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zou de background van de theme verwijderen, dan kun je als het goed is weer gebruik maken van de achtergrond via instellingen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
thanks! ik ga er ff naar kijken
@ Bubbly; is dat SCBackground@2xpng of Wallpaper@2xpng of Wallpaper .png? in /var/stash/Theme/naam van het thema edit: alle 3 inmiddels verwijderd....helaas nog niet het gewenste effect Laatst gewijzigd door Geert1976; 29-01-12 om 13:31. |
|
||||
|
||||
Ook een respring gedaan?
|
|
|||
|
|||
found it! het was Wallpaper@2x.png is het betreffende thema. Wel omslachtig om steeds op deze manier via Cyberduck mn wallpaper te moeten veranderen...maar ja, tis gelukt!
thanks voor het meedenken Bubbly! top! |
|
||||
|
||||
Mooi dat je het gevonden hebt!
Cyberduck.. Installeer iFile uit Cydia, veel handiger! |
|
|||
|
|||
oke! nu aangekomen bij het volgende.
Ik heb me suf gezocht op het net, naar het veranderen van icons in thema's. Ik heb dus nu een thema geinstalleerd via winterboard. Nu wil ik een paar icoontjes van mn Apps (degene aangeschaft via de AppStore) veranderen in icoontjes die ook bij het betreffende winterboard thema horen. dus bijv de Facebook App kent diverse icoontjes binnen 1 thema. ik heb er nu 1 gevonden die ik dus wil gaan veranderen. Ik lees allerlei ingewikkelde methodes om dit te kunnen veranderen in iOS5. Nu hoopte dat er iemand hier is die weet hoe je redelijk eenvoudig icoontjes kan veranderen op je SpringBoard van een bepaald thema Ik gebruik Cyberduck thanks! |
|
|||
|
|||
Ik kan ook kiezen uit meerdere icoontjes voor één bebaalde app.
Ik kan die aanvinken in Winterboard. |
|
|||
|
|||
das raar. Ik download een thema uit cydia en installeer deze in zn geheel via Winterboard. Ik kan niet vanuit Winterboard bijvoorbeeld de Facebook App icoon, horend bij dit thema, veranderen in een icoon naar mijn wens
Dacht toch echt dat dit via iFile of Cyberduck ging. Wil jij uitleggen hoe jij dat dan doet via Winterboard please!? |
|
||||
|
||||
Zeg dit niet met zekerheid omdat ik maar 1x een theme heb geïnstalleerd (m'n huidige):
In de folder van je theme zit een subfolder (Bundles heet-ie bij mijn theme) met voor elke app een aparte folder. Aangezien bij mij alleen de standaard-apps getweakt zijn weet ik het dus niet zeker, maar ik denk dat je de folder dan de naam com.facebook.Facebook moet geven en daarin het icoon plaatsen met de naam: Icon@2x.png En dan respringen en dan zou het aangepast moeten zijn.. Je moet wel zorgen dat het icoon de juiste grootte heeft: 114x114 (hogere resolutie iPhone 4/4S). |
|
|||
|
|||
oke...ik moet dus in die thema-subfolder een nieuwe folder aanmaken met in mijn voorbeeld dus, de naam com.facebook.Facebook aanmaken en daar mijn eigen icon met de naam Icon@2x.png in plaatsen. Begrijp ik dat goed zo?
Ik dacht in 1ste instantie dat ik de standaard Facebook App icoon moest wijzigen door gewoon mn eigen icoon erin te doen met exact dezelfde naam. Maar kan nergens vinden waar de standaard Apps zijn te veranderen in mn eigen customized icons. Best ingewikkeld...haha... thanks Bubbly! Ik ga er zo eens mee aan de slag ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2012 om 15:52 ---------- jaaaaa!! tis gelukt! mede en vooral door Bubbly! TOP! thanks |
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe look voor NC.
Lockinfo ingesteld voor gebruik ipv de standaard NC. |
|
||||
|
||||
Ok dan mooi!
Hanske waarom verkoos je LockInfo boven IntelliscreenX e.a.? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan geen true/false vinden ergens, ik wil dat hij gewoon de achtergrond neemt die ik via instellingen gebuik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stond voor mij nog meer nuttige informatie in over hoe een bundle genaamd moest worden voor het tweaken van eigen icons!! De com.facebook.Facebook die je in het info bestand van de applicatie kunt vinden kun je dan nieuwe maken in de bundle map van het thema, voor mij bijv. Glasklart HD Icons.theme -> Bundles ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 januari 2012 om 00:28 ---------- Citaat:
De true en false, voor de 12 of 24 uurs klok kun je vinden in SimplScreen.theme -> fucntions.js -> 2e line |
|
|||
|
|||
Lockscreen slider weggewerkt.
|
|
||||
|
||||
Okay dan
Netjes, dan nog even een tweak installeren zodat je met tappen kan unlocken en je bent alweer een stap verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Tap2unlock staat er een hangslotje in het midden waar de sliderbalk normaal staat. Het werkt blijkbaar niet als dat er niet staat. Er zal wel een marier zijn om het te laten werken. Als iemand het weet.... Dat 'tieBreak' logo zou ik ook nog weg willen. Ik weet waar en hoe ik dat moet verwijderen maar dan staat er nog een kader op de plaats van dat logo. Ook nu weet: als iemand dat weet.... |
|
|||
|
|||
thanks voor de website, markb! Ik ga eens kijken naar handige tips op die site
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enig idee misschien of het mogelijk is om de grote van de klok/datum aan te passen? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|