iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iadnanovic welke Ls is dit ? ben naar een LS aan zoeken zonder het weer dus alleen de tijd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk mijn 4S kunnen jailbreaken, meteen maar even flink uitgepakt
alleen nog even een mooie weather voor in mn homescreen zien te vinden LS: Asymmetrical HD HS: CandleJack Icons Denim Wallpaper Gold Star Indicators (op de iphone zijn ze helderder omdat het kleiner beeld is ofcourse ) Wooden Dock |
|
|||
|
|||
ziet r goed uit
Update: ik heb inmiddels een nieuwe colorkeyboard geïnstalleerd: |
|
|||
|
|||
dankjewel!
ik ben eigenlijk ook opzoek naar andere icons. weet iemand icons die een beetje zijn zoals de iBooks en Notes icons nu in mijn screenshots? ik denk dat dit mooi zal staan in combinatie met achtergrond en indicators |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hartstikke bedankt ik heb m!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 11:50 ---------- Citaat:
Welk sbsettings thema is hier toegepast? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om nog even terug te komen op simplscreen;
Hoe krijg ik me eigen wallpaper erin? |
|
|||
|
|||
bij deze mijn huidig springboard:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke van de heren kan mij helpen dit probleem met Simplscreen op te lossen?
Mn notification center word er helemaal wild van.. |
|
|||
|
|||
Je kan CustomNCBackgroud downloaden en een andere achtergrond instellen voor uw NC.
|
|
|||
|
|||
De mijne:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal op je LS heb je de klok erboven en die balk eronder, maar met Simplscreen haal je die weg voor de netheid. Nu lijkt me NC zo raar te zweven. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 22:35 ---------- Ook een knapperd. Welke is deze? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|