iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Update Faust:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Update Faust:
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 18-04-09 om 17:03. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vreemd. met firefox werkte het niet
|
||||
|
||||
ff off topic hoe krijg je die tekst onder je post sjoei ik bedoel het herinner je verleden droom van de toekomst maar leef vandaag gedeelte ?
|
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Kan het kloppen dat five icon springboard niet werkt op 3.0?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
thx timmeh
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(ik moet de plaatsnaam nog veranderen) Laatst gewijzigd door King1987; 26-04-09 om 23:27. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Haha, Jij kan geen week met hetzelfde thema ofwel?
Nice weer hoor |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan de link naar de WIP wel geven: Teneo. Beste thema tot nu toe, vind ik dan! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zit met volle teugen te wachten op Soda. Een thema die er bij mij zeker opkomt als opvolger van Matte Nano. Deze staat er nu toch al 3 weken op bij mij... Wat al lang is. Ondertussen ook aan het Switchen naar Moderno |
|
||||
|
||||
Heb alleen bij Moderno dat ik het Dock en Wallpaper niet ''Wow!'' vindt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@iMario: Heb je een beta van Soda? |
|
|||
|
|||
Ik als tukker natuurlijk een thema voor mn cluppie:
Als je hem mooi vind, stuur dan ff een pb met je mail, dan stuur ik ik je de bestanden. Die moet je dan zelf ff plaatsen in var/mobile/stash/Themes.ddJ6aX . Geen idee hoe het anders zou moeten. |
|
||||
|
||||
Soda is niet echt mijn smaak, heb wel de Teneo beta.
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien screens van je thema's Colpaert? ^^ Ben wel benieuwd..
En tukker, Sorry maar ik vind het niet mooi, onduidelijk enz en het logo is zelfs veel te pixelig. |
|
|||
|
|||
ja je hebt gelijkt, erg pixelig, mjah, voor een eerste keer vind ik hem wel redelijk. Die icons zijn btw zo zodat je het logo nog wel kan zien. Maareum, het is er ook voor de liefhebber. Heb liever iets minder goed, dan helemaal niets. ik verwacht trouwens inderdaad niet dat een ajacied hem wil hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|