iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een beetje offtopic hoor, maar is het ook mogelijk om delen van verschillende lockscreens samen te bundelen? Bijv een ontgrendel van die thema en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien een beetje offtopic hoor, maar is het ook mogelijk om delen van verschillende lockscreens samen te bundelen? Bijv een ontgrendel van die thema en de klok van een ander?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In principe wel, als je het voor elkaar kan krijgen om alles in elkaar te proppen.
|
|
||||
|
||||
Apple Mik Theme @Bomans, Ik zie dat jij er meer dan 8 hebt instaan, komt dat door jouw theme of kan ik t ook krijgen met het theme dat ik gebruik?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Kun je ook. Gewoon meer toggles installeren in Cydia/Icy.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de mijne deep Hud
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
al gezien? -->linkje<-- |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
mijn bijna perfecte springboard
|
|
|||
|
|||
Ziet er idd heel mooi uit !
Gebruik je trouwens die Night stand ook echt? Het lijkt me een vette app kvraag alleen af of ik hem vaak zal gebruiken.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|