iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 Standaard, maar toch ook weer niet Inderdaad. Anders: Font, Page Dots, Carrier naam, Five Icon Dock en Live Weather,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Deze is al uit sinds december maar vond m toch de moeite waard om te showen, vandaag me SB afgemaakt, op 2 apps na, en nu zag ik alweer een nieuwe theme die de moeite waards is XD... Naja hebben we tenminste wat te doen
|
||||
|
||||
Je plaatje is alleen wat klein...
|
|
|||
|
|||
tot nu toe vind ik toch DEEP de beste theme die er is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik houd die van mij zo basic mogelijk, 1 springboard met de rest van mijn apps in categories
Thema : Pump!
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi Laatst gewijzigd door bababakkus; 16-03-09 om 22:08. |
|
|||
|
|||
Misschien is deze al vaker voorbij gekomen maar deze heb ik en vind hem wel stylish:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die wallpaper is gewoon onderdeel van het thema Tricked Out. Was een kant en klaar thema dus kan je geen wallpaper geven.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee deze was uit Cydia gedownload en met Winterboard geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Kan het nog origineler... Kan wel ja...
|
|
||||
|
||||
Hey Mikmakman,
Kan je de naam van dat thema even geven,want ik vind hem wel retestrak! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle reactie...
Maar ik kan hem niet vinden in Cydia,moet ik soms een repo toevoegen! |
|
|||
|
|||
Heb het even voor je opgezocht hij staat bij SOS iPhone Cydia:
cy.sosiphone.com/ toevoegen bij je repo's. Laatst gewijzigd door MikMakMan; 17-03-09 om 18:13. |
|
||||
|
||||
Toppie bedankt man!
|
|
||||
|
||||
Voor nog meer van deze wallpapers check deze site: http://www.iphoneshelves.com/
|
|
||||
|
||||
helemaal klaar
eindelijk mijn springboard is helemaal klaar met de perfecte wallpaper
met dank aan iphoneshelves.com bedankt voor de tip taco |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|