iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPride Tax. Hoe heb je die Weatherwidget erin verwerkt? Ziet er echt super uit. zou je ook je wall kunnen posten? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
no docked labels (of iets van die aard) aanvinken in winterboard.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus in je stack zitten gewoon dezelfde apps als op je SB? (op die paar andere na)
Whyy?! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
lock
deze is VET man graag delen ........
|
|
|||
|
|||
Hehe klopt ik moet nog ff gaan sorteren wat ik op mn springboard en in mn stacks wil hebben (want heb ook nog 7 pagina's meer met apps, alleen heb de page indicators verwijderd) maar heb dus nog niet echt zitten sorteren
|
|
|||
|
|||
Heyyy... Vind ik wel toppie wat je hebt gedaan om ze samen te voegen. Can you provide me with ur aswome work
btw. Kdraai FW2.1.. geen probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
kheb FW 2.1, is dat een prob? Let me know plz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Springboard:
Lockscreen: Het orginele springboard heet Liberty Black Deze heb ik aangepast met een wallpaper die is gepost door iMario in het volgende topic... Sommige iconen moet ik nog even aanpassen naar nederlandse tekst De lockscreen heb ik gemaakt op basis van: MacThemes Forum / Double Bar Lockscreen Theme Official Release! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is een goeie (gratis) html editor voor mac os?
Of zit er in Mac os een standaard programma om html in tekst te zien? In windows kan t gewoon in Notepad/kladblok, maar als ik op me macbook html in me tekst editor open, krijg ik niks te zien |
|
|||
|
|||
TextWrangler
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|