iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door inbedrijf @Mattie R, hoe krijg je het T-mobile logo er zo in. mij is het namelijk niet meer gelukt na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier zou het moeten staan alleen bij mij staan deze er niet..... Iemand enige idee?
Carrier Logo /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/FSO_CARRIER_ATT.png (lighter one) /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Default_CARRIER_ATT.png (darker one)
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
||||
|
||||
hierbij mijn springboard pic, ik zal weer on topic gaan
|
|
|||
|
|||
Theme: Fresh |
|
||||
|
||||
kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan maken ziet er strak uit
|
|
|||
|
|||
mijne is niet zelf gemaakt maar via cydia installed.
|
|
||||
|
||||
Het is me inmiddels gelukt met de temperatuur van de weatherwidget in mn statusbar
Ik zal m bij deze post erbij zetten, dan moet je alleen nog je eigen stad invullen in de configureMe.js en je moet je statusbar transparant maken, dat gaat via ssh. Ga naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app en vervang de bestanden FSO_BG.png en FST_BG.png voor degene in de download. Hier een screen: Ook het T-Mobile logo'tje, (de T) heb ik zelf gemaakt. Ik zal m er ook bij posten. Greeetz |
|
||||
|
||||
En nu de bestanden nog XD
Ciaoo |
|
||||
|
||||
ga ik even aan de slag thnx voor de moeite
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ SNDR :
Netjes! zou je deze misschien even kunnen uploaden? Thnx !
|
||||
|
||||
Ben nu ook weer wat bezig met modden, zo ziet me SpringBoard er nu uit :
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gebruik mijn eigen custom theme, samen met het Deep theme en Gradiance theme. Hier de andere 3 pagina's ook:
|
|
|||
|
|||
die A8stract is wel mooi ja.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@iMario Ik zie niet alleen een nieuwer backgrouns maar tevens enkele nieuwe icons? Ziet er goed uit, man
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|