iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Dank je macfreaker, ik begon al aan mijzelf te twijfelen Ik kreeg net een update via Cydia, die geinstalleerd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Grtz
|
|||
|
|||
ziet er inderdaad goed uit.
@m1ch3l Ik zie de eredivisie icon. Is dat een link naar of daadwerkelijk een app?
|
|||
|
|||
Dit is mijn springboard. Voor mensen die hem ook willen: [iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard! - Apple Media Devices - GoT Grtz Laatst gewijzigd door dennis3; 21-09-08 om 17:05. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die weergadget, waar haal ik die vandaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik vind deze echt supr mooi , maaar kun je mij de deze niet gewoon doorsture want ik kan niet zo goed met winterboard werken |
|
|||
|
|||
Het was even werk, maar ik ben tevreden.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ik zou je calculator icoon alleen omdraaien. Boven juist 'CALCULATOR' en daaronder 1+1=2. Bij andere apps heb je dat nl ook zo, naam boven, leuk tekstje eronder.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is de mijne:
|
|
|||
|
|||
Nice, hoe heet deze? Is dat Leopard?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|