iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nice. Thanx Ziet er goed uit. Ik zal het zo eens probere...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nice. Thanx
Ziet er goed uit. Ik zal het zo eens probere
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk wil ik hem posten.
Is geïnspireerd op deze wallpaper. Maar omdat hij niet meer helemaal klopte met 2.1 heb ik hem maar veranderd. De icons zijn een mix van Macthemes Graphite by ~willBook on deviantART en CMT iPhone icons by ~RuizDesign on deviantART ----- Ja het is van Things. Maar ik heb geen idee hoe ik dat gedaan heb. Maar hij staat altijd op 0, ook al moet ik die dag 10 dingen doen, dus ik ga even kijken hoe ik het weg kan halen..... Laatst gewijzigd door sndr; 28-09-08 om 13:27. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
A8stract NTW2 is mooi
Laatst gewijzigd door Michaelhu; 28-09-08 om 20:10. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
heb nu deze thema roze
Laatst gewijzigd door DarkQIphone; 29-09-08 om 18:56. |
|
|||
|
|||
hoe zorgt ge ervoor dat ge 5 icoontjes in uw dock krijgt ?
en een vraagje aan imario, ik heb jou thema erop gezet met de veranderende achtergronden, maar er zit 1 achtergrond in die niet werkt, er komt vanboven een vraagteken te staan, en 1 achtergrond met de website proxy.com. Hoe kan ik deze 2 veranderen? heb je toevallig vervangende achtergronden hiervoor, ook videos natuurlijk. thx Is er ergens een online gids die alles mooi uitlegt hoe je je iphone volledig kan aanpassen ? zoals het toetsenbord, de kleuren van de achtergrond hiervan, telmachien. Kwil niet photoshoppen, maar als ik nu alles gedwnl heb wat ik wil hebben, waar moet ik dan alles in neerzetten Laatst gewijzigd door hummel; 28-09-08 om 23:16. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
5 icon kun je installeren in Cydia, hij heet: Five Icon Dock.
|
|
|||
|
|||
en de rest van mijn vraag hebt ge daar ook toevallig een antwoord op ?
dock ga ik dadelijk installeren se |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
5 dock icons werkt blijkbaar nie met winterboard heb ik gelezen, da is wel jammer
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja ik heb die 5 dock icons gedwnl van cydia, maar na reboot komen er geen 5 icons op de dock te staan, en ik lees in cydia dat het niet compatibel is met winterboard of toch wel ? Kheb wel jou thema geinstalleerd erop, misschien dat dat een conflict geeft ermee?
Wat ik niet snap in jou thema is dat ik die achtergronden nie krijg aangepast, ik heb er al andere ingezet, maar dan krijg ik elke keer een vraagteken te zien als die achtergrond zou moeten verschijnen, aan wat zou dit kunnen liggen? Laatst gewijzigd door hummel; 29-09-08 om 01:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb m ook weer wat aangepast,
reacties zijn welkom! Grtz |
|
||||
|
||||
de mijne ook nog wat eens veranderd
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|