iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zepperd Hallo, excuses. Met welk programma maak je je eigen icons? Met een programma als Photoshop. Je kan ook Paint.net gebruiken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en die van mij.....
|
|
|||
|
|||
En die van mij
|
|
||||
|
||||
Misschien een beetje offtopic maar mijn iPhone bleef hangen in het bootlogo, opnieuw hersteld en gejailbreaked en als ik nu via Winterboard het Thema ''Deep'' Selecteer samen met ''User Wallpaper'' en ''Transparant Dock'' krijg ik mijn eigen achtergrond niet meer maar de achtergrond van Deep, voordat ie vastgelopen was werkte dit wel, iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen ??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Of BackgroundLock.png of iets in die trand verwijderen.
BTW hier is mijn Theme ( eindelijk voor elkaar, en van dit forum ) Vraag me alleen af hoe is de lettertype kan wijzigen van me icoontjes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Btw het valt me op dat veel mensen ipv die batterij recht boven hebben verandert naar een procenten getal, ( heb ik ook). Mensen die het willen weten, dat kan bij Bossprefs/more( recht boven,) en dan ''Enable Numeric Battery'' instellen. |
|
|||
|
|||
Hierbij mijn springboard, thema is Brilliant
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Haha geweldig Undertaxxx Die gaan er zeker op
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag hoor, maar waar in welke map moet ik die linkse ( iPhone PWND) en de rechtse ( iPhone Recovery mode) in zetten/vervangen?
Want ik vind ze wel mega gaaf !! * EDIT * Heb het nog steeds niet gevonden, Kijk er waarschijnlijk overheen... Laatst gewijzigd door Stefaanxd; 05-10-08 om 11:48. |
|
||||
|
||||
Je kan ze zo maar niet even verplaatsen, ze zitten in de firmware rom van je Iphone. Dus enige mogelijkheid is momenteel met Quickpwn 2.1, maar dan moet je effe alles herstellen aangezien je verplicht bent in DFU mode te gaan. Dus even wachten op een versie die deze kan aanpassen zonder in dfu mode te gaan en dus zonder te herstellen (zoals vroeger). Of je kan ook even opnieuw Quickpwn 2.1 gebruiken en dan meteen de logo's selecteren.
|
|
||||
|
||||
Oke dan wacht ik maar even
haahah |
|
||||
|
||||
Vind het er zo wel mooi uitzien, 5 SpringBoards:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die is cool! Welke is dit? En hoe krijg je het voor elkaar 2 iconen in het midden onderaan te zetten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zijn als het ware apps, wat niks doet, met een onzichtibaar icoontje. Die kan je dan ernaast zetten, zodat die andere 2 in het midden blijven. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|