iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Die is cool! Welke is dit? En hoe krijg je het voor elkaar 2 iconen in het midden onderaan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heeft een van julie mischien een uitleg hoe ik die mooie thema's
ook op mijn iphone krijg mvg jeroen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f22/i...ne-zetten.html |
|
||||
|
||||
@ avdwerf
Heb jij uberhaupt verder gekeken? Om precies te zijn: post #360
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
probeer die van steffwiz eens, staat standaard in het mapje Repositories |
|
||||
|
||||
Ik zag gisteren ergens fonts waarmee je de tijdsweergave op je lockscreen kon wijzigen. Ik kan dat bericht echter nergens terugvinden!
Het gaat dan om de tijd in digitale letters op je lockscreen te krijgen, hier zag ik aparte fontjes voor. Kan iemand ze nog vinden? Bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nog maar 2 dgn m'n iPhone en na wat gegoogle het volgende resultaat...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan iemand aan een icoon van het oude Ajax logo (anders het huidige), Online Soccer Manager, Voetbalzone en Voetbal Intenational komen?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een goede site voor theme's? Zoals die van cruzer. Ben al heel lang aan het zoeken maar ik kan geen goede site vinden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.spaziocellulare.com/ispazio/themes/theme_categories2.php Hier kun je er een aantal vinden.. |
|
|||
|
|||
Op macthemes2.net forum vind je alle themes terug (en ook de makers) die op ispazio staan.
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|