iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) oh zo dat laat ik dan maar aan hem over. Maar hij zal niet veel veranderd hebben mss wat alternatieve icoontjes en een andere background....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oh zo dat laat ik dan maar aan hem over. Maar hij zal niet veel veranderd hebben mss wat alternatieve icoontjes en een andere background.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nvm moest even wat in NL veranderen heb het al Laatst gewijzigd door kuotje; 14-08-09 om 14:36. |
|
|||
|
|||
Batterij
Hoe kan je de plaats van de oplaadbatterij op je scherm veranderen? Ik wil 'm graag wat lager op m'n scherm hebben namelijk....
|
|||
|
|||
Op deze site staat een winterboard baterij theme voor een lagere baterij toevalig gisteren ook geinstaleerd.
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme edit: op pagina 3. |
|
||||
|
||||
Heya ik zag hier op een pagina iemand die had op zn lockscreen het weer van zijn plaats.. met een afbeelding van het weer... kan iemand mij vertellen hoe ik die erop krijg of met welk thema dat is?? of kan iemand die hier posten
en hoe kom je aan die t-mobile carrier? om on-topic te blijven heb mn iPhone vnmiddag voor het eerst gejailbreaked dus nog niet zo speciaal Laatst gewijzigd door Atherion; 14-08-09 om 18:52. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zo ziet mijne er nu uit
lockscreen: |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog steeds zo:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Heb nu ff deze theme
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik mijn batterij zie als de iphone in de doch staat maar dat ik gewoon de Lockscreen zie Laatst gewijzigd door Rene1979; 17-08-09 om 23:54. Reden: xtra vraag |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Theme nu eindelijk hoe ik hem wil... Zal niet veel meer veranderen...
@Kuotje heb gezocht maar kan hem niet meer op me pc vinden. Ik heb de clear versie ervan... |
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|