iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bestaat er zoiets als een Theme-creator voor Mac? Of moet je zelf je theme's handmatig gaan maken? bedankt !! Voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat iPhone Theme maker wel geschikt is voor Mac, *klik hier*
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt, ga mij er eens in verdiepen
|
|||
|
|||
staat er misschien ergens duidelijk stap voor stap vermeld hoe ik dit ook kan doen
|
|
||||
|
||||
Hierbij de mijne :
Klein beetje een rommeltje, komt nog een keer goed |
|
||||
|
||||
Rommel? Valt wel mee, toch? Misschien die paar vierkante iconen nog wegwerken In post #1 staat ook een download van een icoon pakket, er zitten bijna 500 iconen in. Kun je daar wat mee, misschien?
|
|
|||
|
|||
heb nu wel die winterboard gedownload maar kan het kloppen dat je een aparte voor windows en een aparte voor de mac hebt???
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@iMario
Eerst maar eens rustig bekijken wat ik wil, ik heb nu door hoe ik de iconen op mijn iphone in de juiste map krijg, volgende stap: kijken om de kwaliteit van mijn eigen gemaakte iconen te verbeteren . ze zijn af en toe nog een beetje slordig, kijk maar naar het icoon van nu.nl. THNX in ieder geval voor het opbeurend commentaar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik er bijna ben
ben nu in mijn iphone via dat programma'tje alleen als ik nu in mijn mapje library ga, zie ik niks van winterboard of van theme's wie helpt me met laatste stapje |
|
||||
|
||||
Misschien heb je wat aan de onderstaande link:
Kleine toelichting je vindt in de map dus de verschillende apps waarvan je de icon.png kunt vervangen, als je daar eenmaal bent wijst de rest zich vanzelf. Als je het icoon hebt aangepast moet je wel effe een restart doen van je iphone. https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f10/webapplicaties/4768-ihome-startpagina-voor-de-iphone-15.html Laatst gewijzigd door inbedrijf; 08-09-08 om 17:09. Reden: toelichting gegeven |
|
|||
|
|||
pfff valt nog niet mee zeg
EDIT: maar als ik nou gewoon een eigen theme heb gemaakt en die wil gebruiken waar moet ik die plaatsen dan en kan altijd weer terug naar mijn oude theme? Laatst gewijzigd door Bomans; 08-09-08 om 17:19. Reden: graag edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok is me nu eindelijk gelukt om een theme te plaatsen in winterboard, ole
waar maken jullie je eigen theme's mee iphonethememaker.com??? |
|
|||
|
|||
Ik verwacht mijn Iphone één van dezer dagen en heb alvast wat inspiratie komen opdoen op dit forum om een custom theme te ontwerpen. Misschien kan ik al een tipje van de sluier oplichten en laten zien wat mijn Photoshop-werk tot hiertoe heeft voortgebracht. Suggesties zijn altijd welkom...
Als er personen zijn die eventueel interesse hebben in deze theme, zal ik later het volledige pakket op het forum gooien. Eerst nog even testen op mijn Iphone. |
|
|||
|
|||
heel gaaf! ben zeker geinteresseerd
|
|
||||
|
||||
Ik ben meestal niet zo van de standaard gemaakte themes. Hou meer van custom (van alles wat).
Maar deze! Deze is toch echt wel mooi, hoor... Deep theme van Toffeenut. Mijn SpringBoard met het Deep theme: Laatst gewijzigd door iMario; 11-09-08 om 16:12. |
|
||||
|
||||
Die ziet er inderdaad wel strak uit, ben het met je eens qua modden, ik hou ook graag m'n eigen iconen. en eigenlijk een beetje van alles bij elkaar rapen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu nog even een mooi Firefox icoon erbij maken en dan kijken hoellang dit thema blijft duurt meestal ook maar een paar dagen tot ik weer naar mijn eigen overschakel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|