iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Maar is het ook nog werkbaar Uh, ja. Hoezo? Heb er geen problemen mee hoor Een aantal apps zien er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hahahaha. die Mario toch.
Mooi hoor
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier mijn sprinboard, ik wilde ook een screenshot maken van men locked screen, maar dat werkt niet met de standaard screenshot functionaliteit in fw 2.0, en ik heb ook geen Mac, dus weet iemand een programaatje voor windows waarmee ik dat kan doen? Laatst gewijzigd door avdwerf; 02-09-08 om 10:35. Reden: mijn springboard erbij |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
He vraagje waar halen jullie die plaatjes vandaan. Weet iemand een fijne site hiervoor?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan zometeen wel even een icoon pakket uploaden hier... Edit: hier een pakket van bijna 500 iconen! Ook mijn custom theme om te downloaden. (Komt binnenkort een grote custom theme van mij aan, voor de geinteresseerden) Download Icoon Pakket (bijna 500 iconen) Download iMario's Custom WinterBoard Theme Laatst gewijzigd door iMario; 03-09-08 om 18:39. |
|
|||
|
|||
@ Mario : Thnks voor het icoon pakket, hier gaan weer wat uurtjes knutsel werk inzitten...
|
|
||||
|
||||
Geen probleem, ben bezig met een groot thema met al mijn mods erin. Het gaat alemaal via WinterBoard, wat een top app is dat zeg! SummerBoard hoeft niet meer te komen tenzij er ook alemaal extra's inzitten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier trouwens een nieuw thema, beetje van alles met een coole dock! |
|
||||
|
||||
Het iPear thema. Ja, ziet er goed uit! Ben ook nog op zoek naar een mooi dock.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand het originele powertool icoon? Thnx
|
|
||||
|
||||
ooh bedankt imario voor het icon pakket
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb deze van iemand van GoT vandaan, vind em erg strak!
|
|
|||
|
|||
Nice?
Ziet er goed uit |
|
|||
|
|||
Na heel wat uurtjes knutselen met Thema's maken ( wat is het toch leuk ) heb ik het thema gemaakt wat ik ga gebruiken, lekker basic maar toch heel erg mooi
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|