iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) is dit niet wat te rsutig voor je iMario...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is dit niet wat te rsutig voor je iMario
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iemand al een idee hoe je het weer erin krijgt zoals hieronder.. denk dat iMario hier vast meer van weet kwam ook wat leuke themes van hem daar tegen..
|
||||
|
||||
Ik weet ook nog niet hoelang deze blijft Maar voor nu is hij wel eventjes leuk... Alles staat btw toch in WinterBoard, dus switchen naar mijn eigen theme is werk van secondes
Citaat:
Je wilt natuurlijk je eigen dorp / stad. Na het uitpakken van de rar, ga je in de map ''WeatherWidget.theme'', vervolgens ga je in de map ''Private'' en dan open je het bestand ''configureMe'' met kladblok. Druk: Ctrl + a, dan Ctrl + f en zoek op ''local''. Nu staat er: locale = "Drachten" ipv Drachten voer je je eigen dorp / stad in. Dan even opslaan en de complete map ''WeatherWidget.theme'' zetten in: Library/Themes. Open WinterBoard -> vink hem aan -> home-button drukken en het is klaar
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 11-09-08 om 17:26. |
|
||||
|
||||
Top man!! Great.. gaat het zo thuis gelijk proberen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze is wel perfect voor die weerapplicatie |
|
|||
|
|||
Dat Springboard is vet =D Waar kan ik downloaden
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
dit komt van een ander forum:
De weergave van het weer (vanop macthemes2.net):
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nooit gezegd dat het van mij was he Help alleen zodat mensen het erop kunnen zetten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt inmiddels als een zonnetje!! Bedankt jongens, alleen die badge wil me nog niet lukken. Zal es kijken hoe je er een andere dock op krijgt..
Dit kan allemaal niet op een htc touch |
|
||||
|
||||
Heb de weather theme geinstalleerd en deze werkt goed.Werkt perfect samen met theme van iMario.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zal over een dag of twee wel weer een groot icoon pakket posten van Firmware 2.0.(x) / App Store apps.
|
|
|||
|
|||
Ben weer benieuwd
|
|
|||
|
|||
Met wat zoeken en krijgen van Bababakus + photoshop er deze van gemaakt
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|