iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Heb je die iconen zelf gemaakt? Ziet er iig wel leuk uit... Heb de icons gedownload en andere naam gegeven, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb de icons gedownload en andere naam gegeven, bijvoorbeeld voor iphone club. Dock, status bar en wallpaper komen elk weer uit een ander thema
|
|
|
||||
|
||||
Tsja, maar Iphone club is niet goed... iPhoneclub !
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kent iemand een programma waar je zelf je eigen carrier logo mee kunt maken.Geen fotoshop programma ofzo. Omdat 1 logo ook transparant moet zijn.
Nieuw thema van mij.. Heb van verschillende mensen wat bijelkaar genomen Laatst gewijzigd door Fasty; 04-09-08 om 17:26. |
|
||||
|
||||
Hier alvast een voorproefje Een groot thema die ik vrij zal geven (mede omdat erg veel mensen altijd om mijn thema vragen).
Mijn thema (SpringBoard nr1) en een niet originele App Store meer... Laatst gewijzigd door iMario; 05-09-08 om 04:26. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit zelf samengesteld d.m.v. de icons van iMario.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee je hebt de foto icoon en daar heeft zij het plaatje veranderd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij zit er al in Ik mis er nog een paar dus als je die hebt voor me MSN Videorecorder NOS teletekst Valuta Compass Als je een pakket hebt met een lege erbij is ook goed dan photoshop ik zelf wel ff Thanks alvast |
|
|||
|
|||
Leuk alweer nieuwe boards. Ik blijf voorlopig schipperen tussen iMario, aqwoac en abstract
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen. Ik wil "shelves" als thema gebruiken, ik heb de files maar wat nu. Ik heb geen jailbreak of zoiets, gewoon ongemoeid. Kan ik hiervoor summerboard ergens krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna moet je handmatig met een programma als WinSCP in je iPhone gaan (OpenSSH op je iPhone installeren in Cydia of Installer4) en dan handmatig je thema toevoegen in: Library/Themes. |
|
|||
|
|||
Vanmorgen ook maar wat rond gesnuffeld in Cydia (Aangezien ik mijn eigen theme nog niet aan de praat krijg).
Na een paar theme's geprobeerd te hebben is dit het geworden: - |
|
||||
|
||||
Bestaat er zoiets als een Theme-creator voor Mac?
Of moet je zelf je theme's handmatig gaan maken? bedankt !!
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|