iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand waar ik de achtergrond van mijn locksreen klok kan vinden. Zou die graag aanpassen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
weet iemand waar ik de achtergrond van mijn locksreen klok kan vinden. Zou die graag aanpassen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wat is er aan de hand met macthemes?
|
|
||||
|
||||
Gisteren was het helemaal down (Oneindige laadtijd enzo), nu constant 403 error... Maar dat had jij denk ik al bedacht Ik weet iig niet waaraan het ligt...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jups dit had ik ook gemerkt maar toch bedankt voor de verduidelijking van het probleem, want dat had ik niet zo omschreven...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gedaan. Maar dan komt er een pop-up met het bericht dat de source wss voor installer is of gewoon een verkeerde url is. Ik zal het nog eens proberen dan..
Oh, shit, laat maar .. Jij zei more packages sources, en die werkt wel .. thanks man! Laatst gewijzigd door lnn.art; 02-03-09 om 20:39. Reden: Sorry, ik zal er aan denken! -xxx- |
|
||||
|
||||
Macthemes nog steeds offline
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo! Hele leuke thema. Lijkt overigens ook wel alsof het thema zelf alle iconen genereert, gezien elk icoon in de appstore al 'custom' is.. Heel vet..
OVerigens nog niet gesorteerd, en ik moet 'm nog syncen voor persoonlijke gegevens en apps.. maar 't is een leuk begin.. Nou weet ik wel dat ik een vraag ga stellen die ook elders 'beantwoord' is, maar mis ik nog één enkele gave supercoole, handige app? .. Het staat in een topic, ik weet, alleen bestaat dat touw (!) uit 40 pagina's ofzo! gr |
|
||||
|
||||
Zio maakt inderdaad gebruik van AppIconMask.png, AppIconOverlay.png en AppIconShadow.png om alle AppStore-apps in Zio-style te zetten
Er is btw al een icon voor Instellingen/Supreme Preferences ;-) Staat zo vreemd, één icoontje in original-style... |
|
|||
|
|||
Ik hoef toch hopelijk niet te SSH-en? Is er een source? (en zoals ik al zei heh, ik heb nog niet gesynct en geordent.. het wordt mooiieerrr
|
|
||||
|
||||
Wel, sorry ;-) In het Zio-topic op MacThemes2.net zijn een heleboel icoontjes gemaakt, die niet standaard in het theme zitten, deze moeten inderdaad via SSH worden overgezet. Waarom wil je dit niet? Als je je pw verandert kan er niks fout gaan ;-)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon het 'Zio thema' boven de Supreme Preferences slepen in WinterBoard. Dan krijg je het Zio Instellingen icoontje.
(Vind het Zio Supreme Preferences icoon mooier als het standaard Zio Instellingen icoon, maar dat is mijn mening, en daar zul je voor moeten SSH'en). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Post hier een pic van jouw Lock Screen
Zo, deze hadden we nog niet.
Post hier een pic van jouw lockscreen! Lock Screen: Lock Screen (opladen) : Laatst gewijzigd door iMario; 16-05-09 om 22:29. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|