iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dnto-_- Waar te downloaden! Uhmm zelf in elkaar geknutseld. Tenuis iconen, yellow font, wallpaper van het net geplukt etc. Kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze heb ik de afgelopen tijd erop staan. de achtergrond verander ik wel elke week onderhand
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gepikt ergens uit Macthemes, het heet Nova.
|
|
||||
|
||||
Deep by Toffeenut: MacThemes Forum / [theme] Deep by ToffeeNut (v. 2.1)
Volgde dat thema al een tijdje... Jammer dat er weinig iconen voor zijn, en de maker zelf is gebanned van het forum .
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 17-02-09 om 00:16. |
|
||||
|
||||
Dat maakt niet echt veel uit, de normale icoontjes passen er wel redelijk in.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lol.. Kort maar duidelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Niet heel bijzonder,, maar lekker rustig aan het oog en overzichtelijk! Mooie lettertype erbij & Hoppa!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
mijn nieuwe springboard
nog een vraagje; hoe krijg je in je berichtenscherm (hier dus, het volledige plaatje te zien ipv bijgevoegde miniatuur?)
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 20-02-09 om 13:00. |
|
|||
|
|||
Ik hou nooit zo van Vista themas maar deze vond ik wel Chill, sidebar werkt echt, dus temperatuur en klok
Verder nog t Lea theme erin en achtergrond verandert elk uur. Ik moet alleen nog text in sidebar proberen weg te halen maar de app Rename werkt bij mij niet |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Beste thema wat ik tot nu toe tegen ben gekomen: Zio.
Heb er even op moeten wachten, maar was er dan ook als de kippen bij toen hij gereleased werd! Nog niet alle iconen zijn klaar uiteraard, hij is net uit... Maar het thema is echt top! |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|