iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier staat de .rar file de nl.plist gaat in: System/Library/Frameworks/UIKit.framework/DateFormats de LockClock.ttf gaat in: /System/Library/Fonts/Cache/ (Vergeet niet de bestanden die je vervangt, te backuppen. bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hier staat de .rar file
de nl.plist gaat in: System/Library/Frameworks/UIKit.framework/DateFormats de LockClock.ttf gaat in: /System/Library/Fonts/Cache/ (Vergeet niet de bestanden die je vervangt, te backuppen. bijvoorbeeld door bestandsnaam te wijzigen) de Homescreen2_Edit.theme gaat in je themes folder. Succes (Nogmaals, ik krijg de kalender functie in homescreen niet aan de praat, het kan zijn dat mijn file corrupt is.) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Goed bezig! Bedankt!
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb em er op staan maar de kalender werkt bij mij qwel gewoon, 1x klikken op de datum en hij komt tevoorschijn Laatst gewijzigd door Semmm; 02-02-09 om 22:55. |
|
|||
|
|||
ook voor het eerst een batterij gemaakt..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
weer icoon
hallo vraagje hebb een paar icoontjes veranderd alleen het icoontje van het weer veranderd niet dat heeft ie wel gedaan ...naam er goed in gezet met hoofdletter maar werkt niet iemand een iedee
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is al weer voor elkaar bedankt
|
|
||||
|
||||
Is het mogelijk om de tijd op 24 uurs tijdsindicatie te krijgen, waar kan ik dat veranderen en ik zou de datum graag willen veranderen in dinsdag 03 februari, 2009 ipv zoals het nu op mijn lockscreen staat.
edit: volgorde datum heb ik veranderd in date.js. Alleen zou ik dus nog willen dat de tijd in 24 uurs tijdsindicatie is ipv 12 uurs tijdsindicatie. (weet iemand hier een oplossing voor?) Laatst gewijzigd door Lucien1966; 03-02-09 om 23:43. |
|
|||
|
|||
Als ik een theme download via cydia geeft hij de foutmelding size mismatch,wat kan ik hieraan veranderen zodat ik toch het betreffende theme op me iphone draaiende heb?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zit een beetje met de slider tekst te knoeien, via mijn Supreme Preferences Hopelijk word het nog wat... |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|