iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ja sorry al weken bezig maar het lukte steeds niet ...maar deze vond ik super .jij had hem er ook op staan maar heb 9 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja sorry al weken bezig maar het lukte steeds niet ...maar deze vond ik super .jij had hem er ook op staan maar heb 9 andere icoontjes toegevoegt
Laatst gewijzigd door frits007; 31-01-09 om 15:21. Reden: andere tekst |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Een screenshot van mijn lockscreen dan maar! Lekker clean!
Alleen een ander font, numeric battery, en Vodafone carrier logo:
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door King1987; 31-01-09 om 15:22. Reden: Had al ge-edit ;) |
|
|||
|
|||
Het is weer koud deze dagen, je hebt handschoenen aan en je unlockt je iphone steeds met je neus.
Dit bracht mij op een grappig idee... Ga het nog wat beter uitwerken, inplaats van het mesje een iTunes giftcard etc. maar het idee is duidelijk denk ik HAHA Kan geshared worden. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad wel grappig!
Maar ik doe alleen niet aan zulk soort dingen... Dus ik blijf sliden met mijn vinger! |
|
|||
|
|||
ik blijf ook van die troep af hoor, daar niet van
|
|
||||
|
||||
Glaskart thema met een mooie Leopard wallpaper, picobello!
|
|
||||
|
||||
Een paar komen mij ook bekend voor maar niet allemaal. Heb je nog een ander icon pack dan die 500 die je in het begin poste?
|
||||
|
||||
Citaat:
Was toen in de ''freaky'' iPhone tijd Heb nu alles standaard, vooral omdat alles dan gewoon sneller gaat (aangezien ik er altijd mee bezig ben). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat had ik eerst ook in zitten, had een 50 eurobiljet.. Ik ga zo weer even wat proberen..
zal morgen wel zijn dat ik het dan hier post.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Deze wil ik ook
|
||||
|
||||
Met dank aan Homescreen 2.0 en hotte klok via undertaxxx. |
|
|||
|
|||
welke klok is dit en die slider?
Dankjewel |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
argh na (veel te lang) niet klooien met mn iphone, omdat hij kapot was gegaan (bleek achteraf een brakke usb port te wezen) durfde ik het niet meer aan. ben nu weer begonnen. ik zit op 2.0.2 en probeer winterboard te installeren via cydia. als hij klaar is druk ik op return to springboard en dan zie ik mn lockscreen etc je kent het wel. alleen ik zie winterboard niet staan! reboot is al geprobeert wat is nu mn probleem? light orbz is wel een schitterend thema zeg! en welke app heb je nodig om dat wat hier boven mij staat voor elkaar te krijgen?
Edit: op mn laatste vraag heb ik antwoord: staat er namenlijk onder Laatst gewijzigd door DaveyY; 02-02-09 om 17:30. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een beetje offtopic... maar wordt je telefoon ook langzamer/minder accuraat van al dat 'pimpen'.
Laatst gewijzigd door Reverb; 02-02-09 om 17:47. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|