iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de iconen, helaas worden niet alle iconen een klein vierkantje zodat het niet zo mooi staat dus blijf ik bij mijn eigen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de iconen, helaas worden niet alle iconen een klein vierkantje zodat het niet zo mooi staat dus blijf ik bij mijn eigen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar dan moet ik al mn iconen photoshoppen en in mn andere thema zit een plugin ofzo die er voor zorgt dat alle iconen dezelfdce vorm hebben
|
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe lockscreen en springboard:
Laatst gewijzigd door Lucien1966; 25-01-09 om 19:22. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Imario, Ik heb ook de Neutra keys gedownload. Alleen nu is enkel het toetsenbord in die stijl, en niet de rest eromheen. How come..?
|
||||
|
||||
iGlassSol thema uit Cydia, niet slecht vind ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier is de mijne:
Orbz 2.2 + five icon dock + dockflow + kleine mod voor de klok Laatst gewijzigd door JoOosty; 25-01-09 om 22:44. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leuk Incaned en Lucien1966, mooi om te zien dat het gelukt is!
Undertaxxx: je lockscreen werkt perfect, bedankt daarvoor! Laatst gewijzigd door Da ProX; 26-01-09 om 21:29. |
|
||||
|
||||
Hier is mijn springboard:
Orbz 2.2 + Glass Orbz dock + Nederlandse customized icons |
|
|||
|
|||
Ik heb een klein vraagje over het standaard springboard. De tekst onder de icoontjes, is dat nou standaard wit, of zijn die iets grijzigs. Ik heb het idee dat ze nu donderder zijn dan normaal het geval was. Ik heb vanavond wat met themas zitten klooien, maar geen idee of dit wel te veranderen is.
|
|
|||
|
|||
In Cydia heb je een pakketje waarmee je je font kleuren aan kunt passen, dan kan je dus ook voor wit kiezen, zijn ze weer licht
Dacht "color font" ofso..... |
|
||||
|
||||
tenuis+tenuisweather+sbstenuis+dockflow+neotech fonts+blueWi-Fi+...
|
|
||||
|
||||
na weken zoeken is het eindelijk gelukt om een theme te maken hoop dat ie mooi is..wel een beetje afgekeken van een andere theme maar zelf meer andere icoontjes toegevoegt
Laatst gewijzigd door King1987; 31-01-09 om 13:40. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Die iconen komen me inderdaad héél bekend voor!
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|