iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tinos sorry maar ik kan het echt niet vinden. maar hoe Post hier een pic van jouw springboard. wil de mijne ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
druk éénmaal op de SLEEP kop Dat bestandje upload je via bv plaatjesupload.nl en plaats je de url |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
springboard
Zo ziet mijn springboard eruit atm.
Ben er zelf erg over te spreken, alleen ben ik nog opzoek naar een leuke weather widget @Nibbit88, Hoe heb jij je dock iconen zo gekregen ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gebruik deze 3:
Gradiance heb ik alles van compleet, alle iconen ook. Glacies, nog 5 iconen te gaan Tenuis, ook bijna alle iconen compleet...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beter lezen en kijken wijsneus Hij had het over mijn springboard. Pagina 51 van deze thread. Dat is de five icon dock icm met de dockflow, ja de dockflow
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik wil de achtergrond wel hebben
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Err... Ik bedoelde eigenlijk die van Jeroenz. Maja, je BG is erg mooi. Toch bedankt.
|
|
||||
|
||||
maak je je iconen zelf? ik mis er namelijk nog heel veel, maar zelf maken wordt niet mooi genoeg (ik heb die achtergrond niet en er zit een soort schaduweffectje in bij de uitknipsels)
zou je misschien wat icoontjes op kunnen sturen oid? (of een mooi photoshop bestandje waarmee het makkelijk te maken is ) edit ik heb net een psd gevonden kijken of ik er wat mee kan Laatst gewijzigd door libia; 27-12-08 om 20:30. |
|
||||
|
||||
springboard
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik die Laatst gewijzigd door Destiny; 27-12-08 om 23:38. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Ik heb sinds kort ook tenuis. Maar ik mis nog 1 mooie icoontje voor night camera. Als iemand een goeie heeft graag posten aub
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet alleen wel ff de fonts veranderen van je lockclock en de datum. En ook ff de teksten verwijderen bij de slider, anders staat het erg lelijk De LockScreen: 2shared - download Minimal Clear.theme.rar De Battery: 2shared - download iPhonk Battery.rar |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|