iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Nee, heb geprobeerd om hem hetzelfde te maken als voorheen..... Welk thema draai je hier Chrisl? Icons zien er top ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dank u, nu is glasklast af
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet zo niet waar die staat, had hem in het ''Post hier een pic van jouw SpringBoard (Firmware 2.0)'' gepost maar die is hier bij samengevoegd
|
||||
|
||||
Ik kan waarschijnlijk wel een paar of allemaal van mijn icons bij elkaar zoeken en die mailen of zo....
|
|
||||
|
||||
Bij deze nog een aantal selfmade icons voor Glaskart,
daar deze niet in het standaard pakket zitten: (7CitiesTD, AirSharing, BikeorDie, HeroOfSparta, HoldEm, JaaduVNC, Kroll, MedicalCalc, PAC-MAN, PubSearchPlus, RThunder, RunKeeper, SimCity, TSTennis) Laatst gewijzigd door Mackjenzie; 19-12-08 om 12:41. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
[quote=Mackjenzie;232925]@ tjauwmin: iBlob ofzoiets
Yup bedankt |
|
|||
|
|||
ik vind het ook een mooi thema, maar hou het nog bij glaskart
Mackjenzie, die Sim City miste ik inderdaad nog ! Dank je ! Ik gebruik deze zelf ook nog (deel zit volgens mij in updates vam het thema via Cydia) App Store - Belstatus - Bloomberg - Cydia - Installer - iTunes - MBOXMAIL - My Football - NU (kon niets beters vinden) - To Do - Virutals Pool - XGPS Laatst gewijzigd door King1987; 20-12-08 om 15:18. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
ik had toevallig vandaag ook die Glacies gevonden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat zou zeker niet verkeerd zijn
Zou iemand mij ook kunnen helpen met de icons voor Trein, Nu en Belstatus? Laatst gewijzigd door MesR; 22-12-08 om 23:46. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|