iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Is Chocolate, dacht ik... Dat was BlackNeonAgua Chocolate heb ik nog nooit van gehoord.. kan er ook nergens iets over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat was BlackNeonAgua
Chocolate heb ik nog nooit van gehoord.. kan er ook nergens iets over vinden?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 15-05-09 om 10:23. Reden: plaatje weer zichtbaar, chocolate niet kunnen vinden.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het mogenlijk ja statusbar in je lockscreen gewoon te verwijderen ? dus dat je bereik, Wi-Fi, batterij enzo weg is ?
|
|
|||
|
|||
he heb een vraagje ik heb in winterboard no (un)docked icon label aangevinkt om de text te verwijderen. Maar nu wil ik de text weer terug krijgen en heb deze weer uitgevinkt, maar ik krijg met geen mogelijkheid de text weer terug. Waar kan dit aan liggen en hoe krijg ik het weer terug alvast bedankt.
Ok had beter moeten zoeken op het form. Het probleem zat hem in SP moest hide icons uitzetten Laatst gewijzigd door r$wA; 14-05-09 om 01:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij heeft dit een keer gepost in het SpringBoard-topic |
|
|||
|
|||
iMario, heb jij hier de oplossing voor ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en om dit alleen op je lockscreen te hebben gaat niet ? want nu is het ook in mijn springboard weg :s
|
|
|||
|
|||
Ik zal het forum niet vervuilen met een apart topic, dus dan hier maar eff:
Bestaat er een add-on voor SBSettings waarmee je snel een alarm kan zetten? A la 'fast note', maar dan voor een wekker .. Dat zou e.e.a. schelen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wow, lekker meisje daar op je lockscreen!
Wist ik nu maar hoe ik dit kon krijgen hehe, wellicht kan ik tutorials vinden. Je kunt me gerust even de lockscreen sturen als je wilt though |
|
|||
|
|||
springboard:
lockscreen: |
|
|||
|
|||
iemand een oplossing voor de datum die nog steeds in me scherm staat? krijg hem niet weg.. |
|
|||
|
|||
Wie weet waar ik een thema in zijn register kan plaatsen via WinSCP?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou kijk, ik heb pas sinds eergisteren een iphone en ben alleen aan de slag geweest met wat applicatie's, heb nog niet echt veel gelezen hoe je nou zo'n ding kan veranderen en welke proggies ik nodig heb. Het zal vast wel ergens op dit forum staan maar zoeken is ook niet mijn sterkste punt. Ik wil ook niet overkomen als iemand die niet eens zijn best doet om te zoeken ofzo
Laatst gewijzigd door dannyhtek; 16-05-09 om 12:50. |
|
||||
|
||||
Ik heb net het volgende op mijn iphone gezet:
MacThemes Forum / Double Bar Lockscreen Theme Official Release! En dan de bovenste link. Maar nu heb ik het volgende probleem: Nu heb ik 3 vragen:
Laatst gewijzigd door francebramie; 17-05-09 om 10:58. |
|
|||
|
|||
Wie kan mij vertellen hoe ik de grijze dock balk verwijderen? Heb de optie Trans Dock Labels in Winterboard ingeschakeld maar helaas zonder resultaat!
Laatst gewijzigd door Lips; 17-05-09 om 23:49. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
op je iphone of in dit topic? voor dit topic maak je een screenshot van je sprinboard ( home + sleepbuttom indrukken) dan dat platje op je pc zetten en uploadn en de link hier plaatsen.
Om hem op je iphone te zetten moet je even in de wiki kijken |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|