iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Hoe krijg je die tijd weg ;p? Sorry als dit al eens is uitgelegt maar heb echt even geen tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In Cydia kan je 'Make It Mine' downloaden Of met de Supreme Preferences van iMario natuurlijk
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of als ik bij banner men naam zet blijft T-Mobile nog zichtbaar, die wil ik graag weg hebben, wil de statusbalk zo clean mogelijk Laatst gewijzigd door dannyhtek; 23-05-09 om 23:45. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kijk anders even naar Invisible Status Bar in Cydia, die had iMario gebruikt om zn statusbar helemaal leeg te maken
|
|
||||
|
||||
Bedankt, zal ik zeker doen!
|
|
||||
|
||||
Vandaag uitgekomen: Flux Theme
|
|
|||
|
|||
Hier de mijne
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
poehh die heb ik idd van een site, weet alleen niet meer van welke
weet niet of ik ze hier mag plaatsen als bijlage.....?? Heb ze op me macbooc staan namelijk.... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bramie je bent mijn held op het witte paard!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij pakt hij hem dan niet. Heb de dock gewoon goed staan, alleen krijg dit:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
staat hij ook (ik heb alle thema's in 1 map gestopt)
Het komt misschien omdat ik de icons, wallpaper en dock van een oud thema (radiance 2) heb veranderd in die van Soda, en bij radiance had ik die dock. Maar anders maak ik hem wel opnieuw. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 25-05-09 om 09:13. Reden: zie edit-box |
|
||||
|
||||
Nieuwe theme erop gezet: Jooo (??) gedownload van MacThemes
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|