iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC Colpaert, Erg mooi allemaal, Kheb dezelfde stijl haha ^^. Bij deze ook nog even vermelden dat de volledige UI van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zag deze op macthemes2 ook al voorbij komen. Is enorm mooi gedaan, maar niet echt mijn ding. Heb liever vele kleuren. Het enige thema in deze stijl die mij kon bekoren was Milk, maar vraag mij iet waarom
|
|
||||
|
||||
Dank voor je compliment, Colpaert. Heb een enorme bak werk in het maken van Joulz zitten. Ikzelf ben niet zo van de kleurtjes. Maar ja ieder z'n smaak en zo is er voor ieder wat wils.
|
|
||||
|
||||
Omdat je er zoveel werk hebt ingestoken, heb ik hem toch even gedownload en ga ik hem toch eens proberen...
|
|
||||
|
||||
Vind het persoonlijk niks, maar toch knap staaltje werk hoor! Zit veel in zie ik wel!
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarover ben ik niet verrast, want ik weet dat ook jij een man van de kleurtjes bent. In ieder geval bedankt voor je compliment en ....... ik zou, net als Colpaert, toch Joulz maar eens uitproberen als ik jou was. Laatst gewijzigd door iMario; 28-04-09 om 23:12. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kvraag me af hoe het er zou uitzien met een volledige gelijkende UI |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor wat betreft je ontbrekende (32) iconen zou ik zeggen doe een verzoek in mijn thread op MacThemes en ik zal kijken of ik tijd kan vinden om deze voor je te maken. Anyway thanks for testing Joulz, much appreciated!! |
|
||||
|
||||
zo dat is gebeurt. het zijn er maar een paar, maar we moeten ergens beginnen he
Als die UI er ooit komen, dan gooi ik deze er zeker op |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Deze vind ik erg mooi!Zou je deze foto willen posten? Ook die foto van een paar pagina`s hiebvoor met i love ..... is tof sorry laat maar ik heb ze al gevonde via google Laatst gewijzigd door iMario; 29-04-09 om 14:14. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Theme Neco
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|