iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door OiP Die is leuk, welke is dat en welk font gebruik je? Faust super thema, font is hand of sean (repo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Faust super thema, font is hand of sean (repo Apple News FR) toevallig een font pakketje gevonden op cydia en die zat er tussen.
@smeijel: Categories does the trick , en voor de meeste gebruikte apps sbsettings dock zoals timmeh al zei^^. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vind deze niet. Heb die source ge-add maar geen succes...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
here u go: Dock.png |
|
|||
|
|||
oeps helemaal overheen gelezen,
wall is te vinden op InterfaceLIFT: Wallpaper sorted by Date , en dan een van de eerste pagina's met wallpapers, en dan iphone formaat (duh) en downloaden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo ziet de mijne er nu uit
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar is ie ook zonder rand te krijgen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
De icoontjes, achtergrond en de statusbar zijn van Pump 2.0 En de dock heb ik net van lk92 gekregen Citaat:
|
|
||||
|
||||
Deze is niet van mij, maar vond ik wel prachtig om te delen !! Je moet een Beta tester zijn, daar dit nog niet gereleased is. Theme: Anoice MacThemes Forum / [WIP] Anoice |
|
||||
|
||||
De mijne:
Of: Of dankzij SP (iMario held!! ) deze: Hmmmm. ik weet nog niet welke ik de mooiste vind... Laatst gewijzigd door Taco1982; 23-05-09 om 00:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 23-05-09 om 00:39. Reden: zie edit-blok |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die heb ik net ook gedownload. Zeer clean!
|
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe springboard
Vandaag ook het complete GUI MonoChrome erop gezet |
|
||||
|
||||
Hoe krijg je die tijd weg ;p? Sorry als dit al eens is uitgelegt maar heb echt even geen tijd om te zoeken
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|